I love blogger

Wednesday, January 5, 2011

cemburu tandanya sayang ke

hye kawan kawan, lama dah saya tak post kat sini kan, erm da latest news is, saya trainee manager sekarang di HQ KL. urm dan paling latest ialah, saya menjatuh kan air mata tengok gambar ex saya dah ada kekasih baru yang semacham saya. tapi orang jer kata seperti, tapi sebenarnya tak pon kan . kan . kan.

cemburunya saya bila gf dia cerita semua tentang dia dekat saya. wah , mesti lah hati saya sentap kan. sebab dia kan penah jadi bf sya. tapi saya rahsia kan aje. hanya blog ni sahaja tempat saya meluah segalanya an. ziana ni baik sangat. dia sayang kat akim sangat2. untung akim dapat dia.

p/s ziana jaga dia bek bek yer, huhu sedey an. tapi kan ziana ada cakap kat saya, yang akim sayang kat dia. wah , bagus lah. ada orang sayang kat awak macam saya sayang kat awak dulu. saya sayang kat mak awak , seperti mana dia sayang kan saya. thanks emak akim!

3 comments:

Amira Amin said...

Sumpah, at first aku pon ingat kau wey...

Sabar k, kitorang ada :)

Anonymous said...

yana... aq sedey la ko mcm ni... teringat jugak mcm aq sedey dulu.... huaa~~~ nk nagis gak sama2 ngan ko...
yana... be strong k.... jodoh kita dah ditentukan... cuma kita yang perlu mencari... jgn give up... mungkin akan ada yang lebih baik dr dia... yang mmg dijodohkan utk kita...
yana.. be strong k... jgn sedey2... life must go on... think for the future...
btw, congrats sbb dah naik pangkat!.. keje elok2... bahagiakan family tercinta..=)

apple apple apple said...

i'm sorry 4 u dear..~
u deserve to get happiness too..=)