I love blogger

Tuesday, January 11, 2011

hye hye. i hate da new me!

cinta itu tak semesti nya memiliki. eish shit ah ngan ayat ni, bengang lak aku sendiri bila melafazkannya. sekarang menangis mata darah pun tak guna untuk kau liyana. hahaha. padan muka kau.

malas ah aku nak cerita pasal ni. sekarang gua nak cerita pasal, yang gua dah nak habis trainee dah. yahuu.. lepas ni gua dah posting, boleh lah gua buat hal..

sekarang gua dah lepas practically exam bahagian supply base programme. hah ini bukan aku oke! ini gambar contoh. best gila lah sebab aku dah passed without failed the practically exam. semenjak dua menjak pakai baju biru ni, ekh dia lain macham sikit. huhuhu. yang penting aku rindukan saat ` saat aku jadi staff dulu, best woahhh! jadi manager tentionnye tak boleh blah doh..



p/s aku benci aku yang baru sebab aku masih menyimpan perasaan pada dia, sian kawan baru aku dan aku sendiri.

1 comment:

Anonymous said...

sila pos kupon free banyak2 sket.. hahahaa