I love blogger

Saturday, January 15, 2011

selamat ulangtahun ke 2 tahun sebula sayang!

hye hye. selamat ulangtahun ke 2tahun sebulan sayang. hahha. pegh macam gila talak lah pulak aku ni. haha.. semalam aku dapat msg dari zulfa , nasihat kan aku tentang aku mainkan perasaan akim. sentap gila babi doh aku, pastu sekarang aku pulak terhegeh hegeh nak kat akim balik. sian akim. bila dia dah ada gf. aku pulak nak kat dia balik. pale hotak ko yana!

YANA JANGAN JADI BODOH LAH, PASTU KAWAN BAIK AKU PUN DOK GELAK KAN AKU, DAN DIA SOKONG SI ZIANA JE.. HUHUHU. aku sapa nak sokong weh.. kenapa bila dah berjauh dan dia dah jadi orang lain punya , baru aku nak sentap gila babi ah. macam sial tol ah aku ni.

kenapa lah tak boleh upload ni, aku nak tepek tepek gambar time aku ala ala manje dulu ngan dia kat sini, sebab dia bukan bf aku. so aku tak leh nak letak lam muka buku aku. kang jadi bahan pulak. hahha.
tadi sepatotnya aku nak balik melaka, sebab aku nak pulangkan segala galanya yang ada kena mengena ngan dia. hesish aku memang lah tak leh anggap dia abang aku weh, eiii tolong la, aku ada simpan lagi la perasaan kat dia. paham tak?? tapi tak boleh nak couple balik, sebab dah ada haluan masing masing..

pastu dia pun dah buat pengakuan berani mati yang dia sayang kan ziana tu dah. dia cinta kat ziana tu dah. huhu , atlast aku kena reject doh.. padahal memang salah aku pun. haha.

sekarang aku feel nak berdiri atas bangunan tinggi2, pastu jerit kuat kuat . menangis banyak banyak, pastu cakap kat aku! padan muka yana, menyesal pon dah tak guna. hahha . pastu hentak hentak kaki ala hindustan, nehe nehe nehe. macamana tah ejanya. aku kurang pasti! eiiiii...



mulai 16 january ni, aku dah tak simpan hapa hapa perasaan kat buah hati ziana lagi. maaf yer ziana.

1 comment:

nurlinajohan said...

kau jangan jahat sangat bole tak makcik.nak ambik ambik hak org plak :P


hahah.bf kau yg hensem sgt tu mne?