I love blogger

Sunday, November 28, 2010

akim

semalam aku ada text ayu , mintak num akim. erm, dia dah padam lah num yang celcom tu. huhu, ntah kenapa kalau balik rumah ni, aku mesti teringat kat dia. haih sedey betul lah. tapi ni semua aku yang buat kan, so padan lah muka aku. semalam kan aku betul betul rindu nak dengar suara dia. weh sumpah ! rindu gila nak dengar suara dia. tak pela. aku just nak nform dia, awak minggu ni saya akan pergi medical check up untuk trainee manager. awak doa kan saya lepas okeh. kalau saya tak lepas, saya akan berhenti kerja, then cari kerja lain je auh.

sedey sangat, minggu lepas aya kena relief kat store baru selama seminggu. best tu bley tahan lah, saya kerja sebagai trainee budak budak baru je, mostly belajar buat kerja manager. pengalaman yang best lah jugak buat saya! urm.. kan blog ni saya buat untuk awak, saya tahu kita tak akan dapat contact macam dulu lagi, so semuanya saya tulis kat sini. sebab saya tahu awak akan baca blog ni kan.

erm, mekasey lah sebab msg kan kat ayu, kata dah tak nak tahu tentang saya. okeh lah, saya harap awak bahagia di johor sana..

maaf blog ni saya tak dapat nak padam, sebab ni diari saya.. bye bye

No comments: