I love blogger

Wednesday, October 20, 2010

hati yang telah aku sakiti




20/10/2010

hometown: jam 9 tepat, aku sekarang baik baik sahaja dalam rumah. tapi kenapa satu hari ni acong langsung tak contact aku yer. dia dah off num buat selama lamanye kot. aku call tetap tak dapat, sebak pulak hati ni. kesian dia, hari hai merayu untuk bersama sama dengan aku. aku, secara jujurnya turut merasa sedey, tapi aku tak boleh tipu perasaan aku. aku pun masih sayang kan dia, tapi apa motif aku buat dia macamni. aku sendiri pon tak tahu.
awak, saya nak awak tahu. yang hari hari kita lalui bersama sangat teriindah, atas nama allah. terima kasih sebab tak penah nak menyakiti hati saya. saya mintak maaf buat awak macam ni.

saya tujukan blog ni khas buat awak. kalau saya rindu. saya akan menulis untuk awak acong

2 comments:

AM SYA said...

yana.......

nape??

xbole dibaiki ker? T_T

liyanaKim said...

boleh sbnarnya. tapi ntah la kak sya