I love blogger

Wednesday, June 23, 2010

BBA. (Hons) Human Resource Management (Melaka)


atas kecintaan terhadap negeri melaka, aku terfikir untuk sambung study dekat MMU Melaka.masih dalam perbincangan, tu pun kalau rayuan UPU jugak tak di terima. lagi pun tengok yuran lebih kurang dengan kolej dulu je, bek amik mmu, macam bebas sikt lah kan.dalam perncangan untuk intake desember punya. insyaallah. so kawan kawan , apa pendapat. aku belum bincang dengan acong lagi,mungkin akan bincang nanti lah. lagi pun desember lambat lagi.

semenjak dua menjak ni, hormon sangat tak stabil, aku selalu nangis mengenangkan nasib yang susah nak cari kerja dan tak dapat upu. acong selalu pesan suruh aku banyak berdoa. sebab tak pat kerja, aku jadi lebih tention, dan sian kat acong. dia tempat aku meluahkan perasaan marah ni, sampai kadang kadang menda kechik pun boley jadi besar, sorry sayang.

I love you.

1 comment:

nurlinajohan said...

Pertimbangkan la, aku risau kau ta cukup makan pakai je kt sane nanti :)