I love blogger

Monday, May 3, 2010

review 4 blog KESUKAAN saya!* girls only ok~

okeh, ini adalah sekali pintas yer. saya akan membuat review tentang blog kesukaan saya. iyerla, bila tak baca blog dorang, atau tak gatal gatal tangan ni nak klik link kat dorang. itu makna nye saya mengalami kesukaran untuk sign in blog ni. macam hampeh doh sekarang. nak update pon ta bley! sebab tak leh sign in! cam perap!


I akan mulakan dengan yang pertama di hati ! okei.



cik liyanaZAFRAN (klik sini)

banyak perkara yang I suka baca blog tapi dia bukan salah satu sebab , bila nama kita sama!hehe. I love to read her blog sebab dia jujur dengan penulisan dia. she looks perfect kan kan. di sebab kan , dia blogger pertama yang suka baca blog I. I sangat admirer dekat si cilik yang cute ni. auw, aeh, anda bley nenok betapa keserasian mereka di blog dia. ur, asik baca blogger yang famous famous je. so try yang ini pon ok wat! aku akan jadi gila kalau tak klik kat blog dia, bila dia update okei! haha..





JELINA cantik macam PASA sanda!( klik sini)

ini blog orang gila. haha, tak lah GUa tipu. gua suka baca blog jelina. walaupon bahasa mengunakan gua dan lu. tapi best sangat baca blog dia ni.ayat yang dia tulis, suma nak buat perot I pecah. sebab akan kompem gelak lebih lebih, walaupon dia perasan macam jelina jolie, tapi gua tetap suka baca. haha. gua tahu lu yang add fb gua kan. bley tahan cun jugak lu kan. haha



mya my besty! ( klik sini)

sumpah lah, kalau aku tak suka baca blog ni, kawan aku akan ngamuk, dan buat muka singa.haha. I suka baca blog ni, sebab ni kepunyaan kawan baik I. suka baca blog dia sebab , ley tahu day to ano
ther activity dia. yang best nye skang blog kawan cun aku ni, dah ada pengajaran untuk hari ni. hey , hey! setiap hari ada pengajaran terbaru eh dear? and dia dah ada blogshop! jom sokong dia.

lin obsession.



okeh makcik yang sewel ni merupakan my kazen. kalau I tak baca blog dia mmg tidah sah! sebab I nak menjadi penyebar astro terbaik. kalau I tak amik tahu pasal dia. takde orang nak amik tahu kan kan. mak cik mulot becok ni buat blog dia macam diary, suma nye dia kan cerita kat blog dia. tak de sensored okeh.okeh kat dalam gambar di atas pon ada nama I. nampak ta? eliana tu!


okeh. selesai sudah. ! ini adalah review tentang blog blog kesukaan saya. korang suka! korang leh follow dorang okeh. I menjanjikan, dorang adalah sangat cute di hati I. so, korang yang ber empat ni, sila berbunga hati sekarang! haha.

1 comment:

Amira Amin said...

pergh.. terharu siot.. ahaha.. :)
thx bebeh..