I love blogger

Tuesday, May 4, 2010

jangan yang baca ini eh

kan aku dah kata jangan baca yang ini. sebab kejap kejap lagi , aku takot ada yang muntah baca part ni. haha. aku nak publish selama empat hari bersama dengan tercinta. sorry ah kalau aku excited sangat. al maklum lah, gua bukan macam lu orang bley dating hari hari. saya nak cerita 5 aktiviti yang saya lakukan , selama 4 hari saya bersama dengan dia. hehe. gedik ah!

1.menonton movie iron man 2.

kamu ingat tak sayang. kita pergi tiga shopping complex sebab nak menonton iron man. atlast pergi terminal baru ada tiket. yelah, yang len dah full. nasib ada! dapat jugak kita menonton, tak sia sia pergi seremban kan kan. pastu bila balik, kita singgah tempat mama. dan tukar driving. sila jangan gelak baca ni bu, sebab awak tahu kan saya drive apa. hahaha.

2.jogging.

kita pergi jogging sama sama dekat taman komuniti. okeh saya tahu, anda dah pernah laku kan ini dengan ex anda. hehe. maaf lah sebab badan saya tak macam ex awak, sebab awak dah tiga round , saya masih lagi gedek gedek nak masuk round yang pertama. kan comel tu, bila pegang tangan awek pastu tarik la sampai masuk round ke dua . haha. alah, kalau dah sayang, lemak badan berlambak pon, tetap sayang kan bu.
aip! saya suka part kita lari lari. ceh poyo je aku lari, urm tukar tukar! awak lari , saya jalan kaki. awak pakse saya lari. then saya ajak awak duduk sebab tak larat ah. uish , awak cakap saya bucuk,tapi saya dengar awak cakap pelan pelan. kadang2 awak ni cute jugak saya tengok. hahha.

lagi satu nak bagitahu, buat apa nak malu nengok gfren awak yang dah besar ni men buai. hahha.

3.MEMASAK Untuk awak.

gelak. gelak. ah gelak ah puas puas kan. bila saya memasak sambil tanya orang gaji saya, eh lepas ni nak masuk apa yer? lepas ni letak garam eh. auh , gelak ah kan. then , makan sampai licin jugak kan. haha. kan saya dah kata, saya sanggup buat apa sahaja, asalkan awak tersenyum. sedap kan saya masak. hahha

4.Menyanyi live band untuk awak.

Lagu I will survive.sorry sayang sebab I tak pandang muka u, masa I nyayi lagu tu. hahha. actually malu tahap kebangsatan auh. tapi aku kuat kan jugak nak nyanyi untuk u tanpa sebarang praktis dan tak berapa ingat lirik. sedap kan. sedap kan. haha. B nyanyi lagu tu , sebab b nak bu tahu. I will survive apa pon berlaku, b nak survive sampai kita ke akhir hayat. b sayang sangat kat bu tahu ! ada berani nak kat kamu apek! I cincang dia jadi sepuluh kerat. hahha.

5.kita teman mama pergi hospital.

okeh ni adalah kegemaran jugak, selain u belanja belanja I. kamu pimpin tangan mama saya. saya fikir satu je, insyallah kalau saya hidup semati dengan kamu. kamu tak akan lupa tanggungjawap terhadap saya and family saya kan kan. saya sayang kamu! dats all.

6.pergi saloon.

ops, kita pergi saloon sebab gunting rambut awak. sorry, sebab b suruh bu buat style pacak pacak. hehe. biar lah kan kan. mama pon suka. tapi kan , leh tak orang orang sekeliling benti cakap muka bu macam budak sekola. b jeles ah, ngee

sebenarnya ada banyak menda yang saya suka bila kita bersama. mekasih sebab amik cuti lebih eh sayang. minggu depan kita jumpa lagi kan. sebab kamu ada reunion kat sini. love you sayang.

3 comments:

JelinaJoli said...

terase mcm baca blog tokti utk bang k la. hihi

Amira Amin said...

haha.. ko sejak bler der jogging..? haha..

liyanaKim said...

hhaa. aku kena paksa la hya n jelina