I love blogger

Monday, May 24, 2010

jangan buat taik dengan aku ok.

aku bengang . siyes aku bengang! aku nyampah gila babi. aku dalam keadaan marah sekarang ni. jgn risau esok esok ada entri tentang seseorng yang aku benci. eish tak baik kan benci orang. tapi aku nak jugak. kau boley blah ok. ku tak suka maki orangh. nnati orang kata aku poyo. tapi tolong jangan ganggu boley tak. aku tak penah nak carik pasal dengan kau. sumpah tak penah! carik own life kau ok. ko tua dari aku , aku memang aku hormat, tapi tolong jangan buat aku sampai hilang hormat, jgn tanya kenapa aku marah. kalau aku kata aku TAK suka. tu maknennya aku TAK SUKA. Jangan macam macam dengan aku!





P/S SIAPA TAHU NORLELAH ABDULLAH TU SIAPA?

2 comments:

Mya said...

weh, ape kes.. norlelah mane da..

liyanaKim said...

sapa lagi wey. ukm AH