I love blogger

Saturday, April 24, 2010

muet punya cerita.

;) senyum ciket, sebab tidak lah sangat sia sia kita aktif dalam comunications sekarang kan. sebab tadi masa jawap xm muet, hanya mampu tersenyum kambing kan kan. sebab soalan writin pasa electronic communication macam facebook. hhaha. berjela jela lah jawap sebab banyak jugak yang sendiri tahu negatif facebook, dan positive impact nye, dan banyak jugak ke yang akan salah grammar nye? hah tu kena lah tunggu result nye nanti.

haih, sekarang dah slow berblogging sebab cable handphone tak de, so bila nak cerita tanpa tempek gambar gambar kat dalam blog, rasa macam cerita kurang seronokkan. alah lagi pon tak de benda yang menarik nak di cerita kan.ah, itu suma alasan untuk orang pemalas macam saya kan. kan.

tak pela, saya nak berblogwalking sbentar lagi. dan kembalik aktif semula, sementar ajadi penanam anggur ni. boleh la saya menambah pendapatan. gain money from each one ur click. hah. click ah kat iklan nuff saya. camne saya nak jadi kaya macam blogger yang lain ekh. huhu.

1 comment:

Nadiene said...

tawulah dah habis exam, poyo,, =P