I love blogger

Sunday, April 4, 2010

kesekalian kalinya.

kamu kata , kamu bosan dengan saya. tapi kamu terpaksa harungi semua ini, di sebab kan kamu sayang saya.hati saya sentap atau erti kata lain, touching gila babe! bila saya diam dan membisu, kamu kata ianya hanya just belated april fool. dan lagi tak boleh blah, kamu kata yang kamu dah dalam bus, otw to seremban. saya di sini hanya mampu tersenyum, membaca msg kamu.

teriMA Kasih, sebab kamu datang sini terus dari tempat kerja untuk jumpa saya.saya amik kamu di semban dengan family saya yang bersemangat gila nak tengok bola yang perlawanan antara n9 dan juga selangor .kita nak pergi tengok wayang tapi nasib kita tak baik. satu hari awak moody dengan saya, kita banyak diam dari bercakap. saya tertanya tanya apa salah saya.

kita balik dan berkumpul di rumah, kita jadi satu group, one happy family =).saya senyum lebar. senyum dan senyum, kamu bawak kotak besar yang di beri gelaran sebagai hadiah. kamu suruh saya bukak depan kamu. saya senyum dan gelak besar, ini 1st time saya dapat hadiah berbentuk 1 set barang wangian. etc; parfum, deodorant, bedak, lotion and spray.saya senyum dan juga gelak besar, saya amat ikhlas menerima hadiah tersebut, tapi tak terpikir kah yang dah macaM BARang hantaran dah. haha. mama pun cakap macam tu .credit to kawan kawan awak , sebab balot macam hadiah balutan dari kedai. ouh ! saya sangat suka! kreatif euww.

esok pagi kita menjalani kehidupan sebagai satu family lagi. dan sangat tak boleh blah, bila kita kena duduk depan abah sebab kena paksa tengok muka abah. haha. dan kamu tu, mencebir! mama perasan bila kamu buat muka jeles dengan saya. haha.

1 perkara saya tak akan lupa sepanjang kita couple, 1st time awak memujuk saya. oh tolong jangan gelak bila baca ini, saya sangat teharu bila awak pujuk saya. dan sumpah rasa macam nak merajuk lagi auh..awak faham kan kenapa saya buat muka.

lastly,saya hantar kamu pulang ke bus center.sangat gem bila tengok kamu naik bus, dan tak boleh turun balik.tapi senyum balik, sebab kamu gigih turun bus, dan salam buat sekalian kalinya.kita tahu kan kenapa kita rasa sedey, sebab nnt 2 minggu kita tak contact. aish ni 1st time kan kita camni. lau tak sehari pon tak legang dengan handphone kita.saya nampak apa kamu buat. walaupun cermin bus tu gelap, =).

kamu. kamu jaga diri bebaik selama 2 minggu saya tiada di sini. saya sangat happy bersama kamu hari ini. dan saya pasti akan merindui kamu dan juga terutama sekali family saya.saya harap kamu akan terus menerus menjadi seorang yang jujur.

kita balik dan saya tanya, kenapa semalam awak diam aje dengan saya, jawapan awak. kamu rasa tak percaya yang esok esok saya akan pergi ke vacation .susah nak lepaskan saya pergi berjalan eay, aloh jeles ah tu.

kesekalian kalinya bye bye my heart.

3 comments:

Nadiene said...

sape yg tak sayang awek uit!

Nadiene said...

sape yg tak sayang awek uit!

Amira Amin said...

sape tak syg bini la fid.. haha..