I love blogger

Friday, April 2, 2010

happy birthday DR sanuc

Happy birthday my bestfriend. di sebab kan kejauhan kau yang masih lagi menuntut ilmu di India tu, so aku nak coret semua kat sini yang aku tak puas hati kat ko. haha. nanti kalau aku tulis kat FB, berlambak pulak orang boo aku! hehe.


tujuan aku tempek gambar atas ni, sebab aku dapat dari kau punya fb. aku nak ingat kan ko sekali lagi, mak kau benarkan ko duk jauh jauh tu, sebab mak ko percaya yan ko nanti dah habis belajar, kena kawin ngan aku sanuc. haha. tak lah gurau aje! kang jeles bu aku. atleast, bila ko jadi dokter , tak payah aku, mya ,ama n fara susah susah nak bayar untuk M.c aka Mintak cuti kan kan kan.

ni lagi satu tak payah la ko nak show of adiah yang aku bagi kat ko tahun ni. haha. aku tahu ko suka kaler putih, so amacam adiah yang aku bagi ko tahun ni. suka tak? aku tahu ko suka , lau tak kenapa amik gambar sampai juling lu punya mata. haha. eh ke mata lu, memang juling eh. L lupa ah beb.. jangan marah okie bday boy. L tetap sayang lu, even mulut ko sumpah macam murai dan selalu bikin hati aku panas. eh sebenarnya kitorang selalu panas bila dengar ko pok pek ok pek. tak caya tanya mya ngan fara! grrrrrrrrrr

Sanuc, sini ada banyak menda yang aku nak kau tahu!

1) walau mulut kau cam longkang tapi hati ko tetap kebun bunga untuk aku, ko punya nasihat . tetap aku simpan dalam hati. ni aku nak bagitahu ko, aku tetap sayang kau! even aku kawan kau yang serba kekurangan.

2) thanx sebab sudi jadi kawan aku, walaupun aku banggang! tak dapek U macam korang, ko tetap bangga ada kawan macam L kan . haha. gua perasan.

3) sanuc aku harap ko berubah, aku nak sangat nak tengok ko ade gf! aku janji, aku akan paksa fara supaya dia tak boleh jeles dengan ko sanuc. dan tolong bawa gf okei , masa kita pergi vacation. oiii bawak gf bukan bf tau!

4) sanuc mekasey sebab ko slalu jadi translator bi aku, even skang dah ada pak cik googles. aku tetap menguna kan khidmat ko.

last sekali babe, semoga ko panjang umur, di murah kan rezeki. di permudah kan segala urusan, dan juga dapat capai apa yang ko nak. aku tahu, u r on the way to da sucxz. besfriends foreva sanuc!

nah amik kek ni.


klik nufnag untuk beli hadiah sanuc! jaga diri di India sana



4 comments:

sanusi said...

haha
thanks L
byk la ko pnyer xpuas hati ngn aku kan?
rileks la
aku da xbyk ckp cm dulu
aku xde geng nk ckp2 mcm ngn korang

liyanaKim said...

orang pandai mmg tak banyak cakap sanuc. haha

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

beruntungnye dapat kawan2 yang macam ni...

enjelinajolipit said...

kwn ko ni x kene cirit birit ke? sna kan air kotor. sami velu pon bawak stok mineral water masa p sana