I love blogger

Tuesday, March 16, 2010

hari ini aku ingin bercerita soal perasaan.





penat berjalan selama sehari dan tetiba jer ilham terus datang dari hati.hari ni aku nak bercerita tentang kawan, so aku mintak maaf kalau kau kawan aku, tapi aku tak cerita tentang kau.Selama ni, aku appreciate gila kawan kawan tak kira perempuan atau laki, dan sekarang baru aku paham apa itu konsep bila orang tanya budak laki, awek ko dengan kawan, mana lagi penting? then laki tu mesti cakap kawan dia bukan awek pon rite??

sekarang aku dah paham konsep tu, bila semua nampak depan mata aku,laki lebih menghargai kawannye.ni pandangan aku lah, lelaki ni lembut jugak hatinya sebab masalah masih boleh kongsi sama sama.yer, aku paham. perempuan pun macam itu, tapi perempuan lebih banyak hidup bersaing dengan kawan,walaupun dalam keadaan bersaing secara sihat atau pun tidak.

korang penah tak tengok lelaki menangis, susahkan nak tengok lelaki nangis? kecuali orang yang penting dalam hidup mereka dah hilang, baru lah nampak lelaki nangis, tapi muka still nak macho macho kan.urm, mungkin setiap orang ada cara tersendiri untuk mereka luahkan perasaan.



buat juniorku! aku tak penah berharap untuk jumpa junior sebaik kau, sebab tak akan penah nak keluar kan sesen kalau hang out dengan kau.aku harap relatioship kita tidak akan berhenti, dan belajar lah menghargai orang yang menyayangi kita.


p/s dan sebenarnya aku sedang sangat merindui sahabat daku! si gemok aizzat.( ah , aku memang semua orang aku panggil gemok) hahha

so korang senang bercerita masaalah dengan kawan sejenis atau yang sebalik nye, haha. maksud aku kawan laki atau pon perempuan. jelaskan sikit ??

4 comments:

enjelinajolipit said...

aizat bukan pakwe LJ ke? ko nihh..cari pasal dengan aku tak pecaya cinta nape??

kulop ludin said...

dah serik berkorban kerana kawan...
menangis sama2..
ketawa.. dia ketawa ngan orang lain... hampeh!
so, berpada2 jika perlu berkorban hanya kerana kawan!
take care!!

liyanaKim said...

tapi saya rindukan kawan yang buat baik pada saya lah kulop.

jolie ko ingat LJ je leh ngan aizzat ke? aku Liana jugak. haha

Mya said...

kawan berpada-pada beb, jgn jd cm aku..
xpasal2..
haisyh..~
t.C!