I love blogger

Tuesday, March 16, 2010

esok gua nak cerita tentang ini



1stly, gua nak cerita tentang. gua dengan kawan kawan pergi interview kerja nanoWash sebagai marketing.niat nak pergi memang untuk menimba ilmu dan di tambah sangat rindu untuk berjumpa dengan kawan kawan terbaik yang turut sama serta. padahal kena aksa dengan aku, suruh teman kan jugak.Mula mula rasa cam haram! sebab bila aku dah naik KTM, GEmok cakap dia tak jadi pergi.ish, aku naik KL dah la semata mata nak jumpa dia.rupanya dia nak wat suprise kat aku, then dia yang terkena suprise,sebab mula mula kat kawasan umah dia hujan and tak de kenderaan nak naik. hahah. ibu jari buat kau! padan muka, sebab kena basah lencun, harungi jugak hujan semata mata nak kuar dengan aku. walaupun aku yang tengah sengkek ni, meletakkan syarat akan belanja dia tengok wayang. hahaha.

Sampai kat sogo, kitorang tunggu lah si kawan,bila dah jumpa fara dengan ayu. tetiba terserempak dengan budak kolej yang praktikal di astro awani.budak mescom, nisha tengah buat kerja dia, emnemuramah orang kat depan sogo.dan secara tidak sengaja, dengan aku pun di intervie. so, jelina kalau lu baca ini, sila bukak astro awani 24 jam ok!hahah.

terima kasih kepada manusia yang belanja aku makan KFC, hah, paham paham lah kan. ko kan dah kerja, nasib aku mintak yang murah murah. harap ko paham kenapa aku tak tempek muka ko kat sini.haha.sayang lu lebih la weh.nanti gua dah kerja, gua belanja lu ok. papehal, sila buat suprise cupcakes masa befday aku. tolong lah paham...

p/s banyak nak cerita. tapi gambar tak de . tak best lah pulak kan. nanti gua upload pic gua yang jelitawan. ahhaha.jangan jeles. nak cuba gelak macam rocks( yang dalam edisi terjah tu) hahah. kejam nanti ramai orang tak suka.

4 comments:

enjelinajolipit said...

gamba kat atas ni poster muvi alice ke? kemelayuan gile ah!

Luffy said...

erk... ok esok

liyanaKim said...

jelina kemelayuan tu member aku seh. haha

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

ya ya ya ,

*muka pasrah.