I love blogger

Tuesday, January 12, 2010

jika aku ubah fikiran

tit tit tit.

Anda di minta menghadirkan diri
ke mesyuarat terakhir
PERMASUM.
kehadiran anda DI WAJIBKAN.
sijil penglibatan akan di berikan.

.......

adeh camne ni ekh.
kepala dah la pusing ni.
nasib aku memang baik.
sebab suma kelas hari ni dibatal kan.
tapi PERMASUM buat meeting lak.
untuk suma ahli majlis tertinggi dan biro.
....


my love pulak dah otw ke sini.
nak pergi ke tak nak eh.

dan dengan kuasa veto yang ada.
farah text aku.
ajak pergi meeting sekali.
then dengan baik punya alasan.

sorry lah beb. aku sakit sangat ni.
bapak aku pon dah otw datang sini.
(** heih tipu lagi)

bu amik aku kat hostel.
bukan pergi mana pun.
just pergi p. malam kat atas kampus aje.
tapi cukup buat perut aku kenyang .
sebab bila sakit.
orang yang kita rindu ada depan mata.
sakit kat kepala belah kiri pun hilang begitu sahaja.

makan pun tak habis.
sebab kenyang tengok muka bu.
cet poyo tak aku. huhu

bila melangkah ke p. malam.
terserempak pulak dengan tot ( budak umah fara)
* hah kan dah kantoi disitu *

tehee...
padan muka den.!


puas lah bejalan satu Bandar Sri Putra ni.
tak cukup tu .
round round satu kawasan bangi ni.
semata mata nak cakap je.
lepas kan rindu lah weh.

then dia hantar aku pulang.
pergi dan pulang tanpa di tahan oleh
pak guard .
bertuah . bertuah aku!.



bila sampai di PARCEL.
rasa macham tak mahu turun kereta.
nak ikot kamu balik melaka.
boleh tak?
boleh la..
* dengan penuh aksi gedik dan manje manje*
hehe. I loiked!

tapi apakan daya.
tak boleh ikot maa.
study menuntut aku perlu di sini.
tapi takpe.

1 month aje lagi.
im oFF! weh aku dah habis blaja.


.....
bye sayang nanti jumpa lagi.
biar masa itu sekejap.
tapi amat berharga buat aku.
yer , sangat berharga okeh.

.......


balik dari pergi makan.

fara text kat FB ::


kau sakit teruk ke. g klinik kat pasar malam ekh. dengan "abah"?


hahaha,
paham paham sudah.
bila budak baik cuba menipu.
tapi tidak berjaya!
hah! aku lah tu!

bu mekasey! saya dapat ubat dari kamu. yimh!ting !



8 comments:

ahmad endo said...

hahaha.....percaya jugak diorang ngan tipu ko...hehehe

liyanaKim said...

kena percaya kot

YnaaOhYnaa said...

hehe nice! =)

NJ said...

kalu abah nak dtg kurang pecaya la,kalu mama buat spotcheck wajib pecaya. haha! ;)

intanurulfateha said...

.off topic~~

.i student HR uitm bdr mlk
.n u?
.must b senior rite?
.ai ai kapten~ ;p

liyanaKim said...

yna : nice auh sangat.

yien: tahu tak pe. lau mama buat spotchek . maty den. haha

intan nuru : mana ada senior auh. u lah senior! yeay ada kawan HR jugak. ni nak slalu follow u!

Melz said...

sweet jer pasar malam ada clinic miahahaha

liyanaKim said...

melz : haha. itu suma tpu belaka.
boyfie saya kira nya doctor saya lah. haha