I love blogger

Sunday, September 27, 2009

pagi raya =((



ohh..yeah lama sudah tidak bebelog wlapun sudah mmpunyai bband
al kisah di pagi raya
pehh pagi2 suda bangun ye
walaupun tanpa di kejut oleh si terchenta
pagi raya kali ni
agak lah meriah sekali
sebab satu family aku pergi sembahyang raya
tiada sapa po yang dapt cuti
maka ia sangat special yer
walaupun tempat agak sesak
yelah almaklum
selalu pergi masjid
satu saf pon susah sangat nak penuh
tapi kali ni yang buat aku teruja
siket aku punya sampai awal
apahal aku kena dukduk kat beranda yang takde saf
huhuhu, sedih seh tapi takpe
asalkan dapat sembahyang raya..yahuuuuu

bek lah sesudah sampai ke rumah
ha ni sessi yang paling aku benci yer masa hari raya
hehe, tip lah tu kan
sebab sessi ni aku yang paling , paling, dan paling akan meraung
sebab banyak buat dose doh ngan mama n abah aku
ini session dipanggil
"bermaaf-maafan"
tapi nape aku saja yang kena mulakan dulu,,
huhu ni pasal rugi tak de akak
lau huda ada
dia yang kena dulu
hehhe

jom tgk sket photo2
bermaaf maafan ngan mama yang part ni kena lama2 sket sbab yana suka mnghabiskan uit mama, huhu

part ni:
abah, yana syg abah,
even abah kedekot nak bagi yana pinjam barang abah
pastu yana bnyak tipu abah ,..
ehe ,lepas azab aku tahun ni...
pastu dah ngs2
bah, sok leh tak yana bawak akim datang umah??
heheh

mama ngan abah setujujep.
dan tak lupa angpau kaler merah2
duit besar2 di dalam
untung jadi perempuan kan
adik2 puasa penuh baru dapatduit raya
tapi aku
tak penuh pung dapatjuga!!!!

No comments: