I love blogger

Thursday, September 17, 2009

haisheh

geram siot aku
tak tahu nak meluahkan pada sapa yang patot

ko ingat bf ko tu bek sangat tahap dewa dewa ke, bleh blah ar weh
ko tak bley ke kata kat dia
lau syang cayang b, syg tak payah la duk umah yana tuh lagi
tak pon...
ko tuh sebagai perempuan lah konon kan
tak ley ke kata kat balak ko tuh,
nasihat kan dia siket

ko tau tak dayah,
erm dayah kot nama gf dier tuh
ko tau tak aku semak tengok muka korang
lau sorang aku semak
lau dua2 ada
aku jadi semak samun
bleh tak lau ko jgan bagi dia duk ngan kami
ko pergi lah angkot bf ko tuh
raya sama family ko
kan bapak ( dia pgil ayah dia bapak_**
kan syang kat bf ko tuh yang bek hati tuh
yang kaya tuh
kaya snggt2 tuh
aku nyampah la wey
aku nyampah ko tahu tak
nyampak sngt2 !!!

* aku tak tahu nak luah kat sapa,
lau nak cita kat bF ku
nanti bf aku kecik hati pulak =(

ko jugak lelaki :
ko tahu tak yang aku kena jaga hati mama n abah aku
alah ko ingt aku tak tahu ke,
abah mana ase suro ko stay
ko saja je gedik2 kan
supaya senang nak jumpa awek ko kan
aku tak halau ko
tapi aku dah banyak kali bagi ko masa
masa
msaa
tapi ko tak penah menepati janji ko
macham lah masa kita pernah couple dulu
itu cerita dulu
tapi aku nak tuntot janji ko
yang ko janji nak balik umah ko 11 hb
skunk dah bapa hb weh

korang2
bley ke korang stay satu umah ngan ex korang
orang yang wat aku sedy


cius kali ni aku cakap
aku tak kan bagi muka lagi
aku tahu aku bukan bek , n cantik
tapi aku tak kan bagi muka pada orang yang buat aku nangis
sakit haty apa suma
..
okeh fine,,, aku dah maaf kan suma kesalahan ko
tapi bley tak kalu ko terus pergi dari hidup aku
dan jgn datang2 lagi
sebab ko tak layak untuk kenal aku yang ko hina hina
yelah sbb awek ko yang skunk ni kan bek tahap cipan kan
bek nak mati!


bek ke kaedah nye weh lau couple smpai sepuluh orang
depan mata ko
ko yang cita kat aku kan
bukan aku wat cite
ko buject aku akan percaya
kata2 ko
yang konon lah ko nak stay kat aku
heiiii apahal!!1
ko buat pe pon , aku tak kan nak kat ko
yang dah hina aku macam sampah
aku tahu aku bnyak jugak sakit kan hati ko
tapi lau ko tak nak aku sakitkan hati ko

aku mintak ko pergi dari sepan mata aku
n aku dah maaflkan kesalahan ko dunia dan akhirat
okeh dunia dan akhirat weh!!

setiap air mata aku yang jatuh ke bumi di sebabkan ko
meratapi, menangis suma macham lah ko tu dah mati kan
sebb ko buat aku sedey suma
aku dah maafkan
aku tahu
aku faham,
aku bukan yang terbaek untuk ngko
aku hina di mata ko
sbb aku macam budak2 kan ko kate
tapi napa?
napa?
kat budak2 ni ko rayu,
ko taggih cinta aku
kenaapa.?>


dah aku tak perlu kan jawapan suma tuh
ko tak payah nak citer kat adik2 aku
yang ko masih cinta kan aku
sayang kan aku
sebab adik aku yang fahmi pon tak percaya kat ko
sbb ko tahu ke
aku menjatuhkan maruah aku
menangis depan adik aku
mase aku kat jB tuh
adik aku jeh tahu betapa aku sedy kan!!!!!!

aku pun dah ada orang yang lebih baik
yang sayang kan aku
lebih dari ko !
yang bly menjaga masa depan aku apa suma
bukan aku nak berbangga
cuma aku berdoa yang dia turut menjaga aku!

bukan macham ko lah weh
napa setiap kali aku ajak ko cerita pasal kahwen
napa ko mesti cakap camni :

'baby mase depan tu kan allah tentukan, tak payah la kita nak rancang2,,
sebab ko ada pompuan lain
sbb tu la ko cakap cmatu kan
aku pon bersyukor lah wehhhh
aku ngis2 depan kawan2 aku
pastu kawan2 aku kata
tak payah dah stay nagn orang cam ko ni
so dengan segala hormatnye
ko keluar r dari teratak syurga
family aku,,

blah ar weh






p/s bu, btul kata bu, tak mustahil syg akan layan bu macam ni suatu hari nanti, syg bukan bniat nak laser, tapi syg tak tahan bu,
duk serumah ngan insan yang pernah syg sygi,
syg nak jugak jaga hati bu
syg tahu,
bu bnyk bsabar dengan segala apa yang berlaku
tapi syg janj
syg tak kan camni lau kita clash
syg akan redha mencintai bu dlm diam
sekiranya bu ada insan len
then
syg juga spti bu
akan tanam nama bu
jauh di dalam hati syg
syg takkan padam suma tuh
sbb tu suma tatoo di hati syg jugak


No comments: