I love blogger

Tuesday, September 15, 2009

kembali ke pangkuan

akhirnya kembali jua aku ke pangkuan keluarga
yep sesampai je di rumah
ta tau knape pulak.

pandai yer sakit ni,
elok aje sampai umah, ha datang dia =)
bagus juga , lau jauh2 pon sakit bukan ada owg nak tengok kan
selain penghuni setia p4~514 D tu
dowang pon dah jemu tengok mukew aku
papehal,
mekaseh yer kak peja n dik ila
cuz tolong angkat barang2 aku
termsuk la peti ais, rak buku dan brg2 len
tak yah lah aku sebot.
pemakanan yang aku tinggalkan tersebot
untuk dimakan eyer kengkawan

nih nak sambung pasal demam ni
nasib aku demam
tak payah la aku nak nolong mama buwat kueh kan
bagus, bagus
huhuhu
tapi sian mama jugak
even bzy buwat kuih
kena pulak melayan kerenah anak dia ni
yang penakot makan ubat
hah , jngan menunding jari pada aku k
aku ni ikot arwah atok,
turun menurun lah name nye
bagi makan ubat,
sorok bawah bantal ..
bhahaha

aish tapi agak pedih weyh,
sumpah wa cakap lu
tak tipu punyer..
afta dah sakit2 ni
sempat lagi memomentik ngan cik akim nih

awak, awak
leh tak awak bebisik kat saya
apepape pon
selain dari i berbiuw
yg penting mampu wat saya senyum

then my dear kata :

*tet tet! hanya yana perlu tahu #
haiksh malu lah law publish kan yunk yunk yunk..


da most important
pagi tadi aku dah btau mama

: ma yana nak keluar ngan akim
masa beday dia,
n mymum said
setuju setuju,blavlalalla
......
,......


seronok pulak berchenta kalau tak nyorok2 ni
tapi aku lah yang kechot perot nak btau kat mama kan kan

fafe fun
mama, yana mintak maaf deh
habisan duwet mama
membeli macham2 barang untuk yana
nati yana ganti balik keh
hehehhe

ta bila aku nak ganti tah
okeh la,
masa untuk sahor!















yuyunk, kite rindu ah kat awak
nati raya umah kitew aw
bawak uit raya yntuk itew eh eh

i u u ah sayang

iLoveYou okeh

No comments: