I love blogger

Sunday, September 13, 2009

pesta tanglung

wif my fwen liyana

wewittt, yeah firstly,
aku nak btau suma, yang aku sudah habis exam
yuhuuuuuuuuuuuuu!
alhamdulilah, barang2 sudah aku kemas,
dan bakal berangkat pulang pada keesokan harinya
hurm tidak sabar lah pulak
so, sementara tunggu hari esok
dan hari ini msih ada
okeh today, yana buka puasa dengan fara Ukm
tengkiuw fara , cuz belanja aku makan mehun tomyam
yang mee nye kasar macam rambot ko!
ciusly, kasaQ weh..
okeh today, aku memang sengaja menyebokkan diri ke,
Pesta tanglong UKM
buject toq support member lah ni
apahal lah ramai pulak chinese people kan kan..
nasib liyana zohiri kasot kapak turut menemani
weish, agak lah gempak kan
bila kawan aku yang masa kat sekolah
tak pernah nak melibatkan diri dengan aktiviti2
menyanyi ala2 diva gitu
peh sekali leh wat perform kat atas pentas
gila ke?
memang lah tak gila
tapi apahal ko belagak lagi diva dari aku
tu yang aku nak tahu
hahahha
bila fara nek pentas
dia nyanyi lagu mirae
tapi dalam versi chinese okeh
lagi pon pesta tanglong kan kan
crius orang jerit2 wewit
gempak lah kan konon
tapi memng gempak pon
n congrats to u again & again
sbb kamu menang 1st prize
tahniah sayang,
tak rugi aku datang ke uKm semata2
mau melihat kamu perform
then, mase fara p tukaq baju
aku ngan yana p tengok orang men tanglong
huhuhu
kitorang pon dapat tanglong free okeh
best sot
cam orang jakun lah pulak kami kan
snap picture sana dan sini
wahahaha
yeh motif nye aku tak sabar2 nak mengUPload kan
suma gambar2 yang di snap
dari DSLR kepunyaan besty aku
.....
da most important
weh kawan aku menang weh!!!!
=)

No comments: