I love blogger

Monday, September 28, 2009

HaPPYbirthday dear




happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to akim
happy birthday to you...

dedicated dis song xpecially to you my darL!!!
sayang, umur kamu hari ni sudah genap yang ke 23
moga kamu lebih gembira di hari yang mendatang
mulai 25 september 2009


hah da story seblom kami pergi meng~dating kan diri ye..

haih yana awal bangun pagi ni
..hah cuba teka tuh
suara sapa tu..
udah tentu deh mama kesayangan aku kan
kan
wahaha, tekiuw mama
sbb bagi yana guna kereta untuk ke melaka
mmg sporting habisla mama ngan abah aku
dah la bagi guna keta
siap service kan skali keta tuh seblom
anakanda berjalan jauh ke melaka
chewahh, bukan jauh mana pong sebenarnya
nasibla akim dah datang umah aku semalam
ni giliran aku pulak ke rumah dia

rindunye tat dia kan sayang
padahal baru semlam jumpa..
gatal na...


hah ni perjalanan aku ke melaka yeah
agak la teruja macam serupa mau nyanyi
hohoho , balik ampung, hohoho blik ampung *

**versi pelat adik aku nyanyi kot *

huish mama aku,siap woh suro aku pakai baju kurung
katanye nak jumpa mak akim
kena lah sopan2 ciket kang kena reject pulak
hehhaha
*agak2 sayang aku terkejut tak tengok gF dia ayu
di hari jadinya
huhauua

dan dalam mase 2 jam kot
aku pon sampai di melaka
n terus menuju ke rumah bonda
.bonda ke kaedahnya!
wah bhagia la konon aku
ngan muka tak malu nye
aku suro akim amik aku kat kwasan berhampiran umah dia
malu kot aku
dia gelak weh, tapi tersenyum bangga lah
hehe
awek dia pakai baju kurong
tapi dia cakap
yunk takde seksi lagi ke..
hahaha , aku tipu jeh tu

dan kami pon meround ke suluruh taman
dan sampai lah didepan umah dia
wah aku punya lah berdegup
macam nak jumpa sultan

dengan kekuatan yang sedia ada.
jom kita masuk umah dia

okeeh mak dia layan aku ngan baik
alhamdulillah
macam ada chance jeh aku ni =)
agak je lah, kalu mak cik tak suka
tak pelah
saya nak anak mak cik ajer

pastu kitorang makan n minum2
then ,
" mak cik saya nak bawak anak mak cik g kuar ., leh tak "??
hhaha
ingt aku berani ke nak cakap camtu
aku just kelip2 mata jeh kat mak dia
n aku nak mentioned angah dia ensem weh
tapi tak leh kalah bF aku
hbahaha

yunk awak bangga tak dapt gF cam saya!
then kitorang pon g makan2
g tengok wayang citer " JIN NOTTI"
walaupn agak barah aku tengok citer tu
tapi di sebabkan dia
aku buatcam bahagia lah
padahal memang bhagia pon kan sayang!

dalam mase sehari kita jalan sampai 3 shopping complex
dan makan kegemaran sayang!
sayang tu aku lah keh!
tak len tak bukan

n kamu terpaksa pikir adiah apa yang patot sayang bagi
sorry keh
i have no idea
tapi syg ikhlas bagi adiah tu buat kamu
i hope u will appreciate it !!



sayang kamu selalu btau saya
jangan tinggalkan kamu
tapi sepatotnye saya yang kata gitu
tengkiuw kamu sellalu buat saya hepy
hati saya berbunga2 macam harumnye bunga tahi ayam!
bhahaa
cinta kamu buat saya tetap utu di haty saya

alhamdulillah,
mama ngan abah saya pon macam suka saya kawan ngan kamu.

ada 5 perkara syg nak tags kat sini!
  1. i love u foreva n eva!
  2. u r very kinda person
  3. i wish i will always be with you
  4. lets allah tentukan sirotul Mustaqim .=)
  5. sayang! i tunggu you punya janji for 5 years!!



kamu milik saya yer sayang


No comments: