I love blogger

Wednesday, April 13, 2011

kalau lah saya boley buat dia gembira

"mak ayah manis dah pergi, tuhan amik dia" petikan yang buat dia tersentap.

kesian dekat amir. malam tadi dia ngadu dekat saya.' awak , saya rindu dekat mak ayah saya. sedey nye saya dengar dia cakap camni. saya dah agak dah, mesti dia sentap dengar petikan tu.tapi saya tak boley buat apa apa, just bley beri nasihat jer. tapi dia nak jugak cakap yang saya tak paham dia, sebab saya ada mak ayah. dan dia nak kasih sayang dari orang tua. sayang, sorry sangat . yana tak mampu buat apa apa. allah lebih sayangkan mak ayah kamu. sabar yer..

pernah ada satu hari tu, saya di putra. kitorang dah duduk berjauhan.dia cakap dia rindu mak ayah dia, then dah pukul 11 malam dia cakap dia nak pergi kubur parents dia. sayu nya hati saya dengar. entahlah,sekarang baru saya terpikir , betapa penting nya mak ayah saya. tapi saya langsung takde masa nak ambil berat tentang mereka, asik sibuk tentang kerja je. mak ayah saya pula, suruh berhenti kerja dan duduk dengan mereka. im feel very guilty ! tapi saya pun ada kerjaya sendiri, walaupun tak seberapa. nak cari kerja sekarang bukan senang.

eish sambung lagi pasal amir,saya tak sanggup tengok kamu bersedey macamni, tapi besabar lah. mereka tak mungkin kembali, tapi ada orang yang akan menyayangi kamu lebih dari mereka. insyallah. jangan bersedey lagi yer. sedey saya dengar bila kamu kata, ' saya nak mak ayah saya sekarang!

p/s thanks sebab bagi saya adiah befday yer, urr.. saya mintak maaf kalau saya ada menipu perasaan saya dekat kamu.ok, gtg. ary ni saya shift petang, jangan lah staff aku buat perangai lagi. bye . bye.

saya nak kembali aktif berblogger lah.

1 comment:

nurlinajohan said...

sedih plak aku doe :(