I love blogger

Thursday, June 30, 2011

skarang dan dulu blainan

Hern hari hari aku sentap sebab skarang aku dah mula mbeza bezakn amir dgan akim.hurm ntahh la.pastu skang ex amir daah mul mengfull kn kisah dia dekat blog.urm she lurf him la.miss him la.n banyak ag.pastu dgan sesuka je hati nak tampal tmbar amir dsalam blog dia.mcm tu la agk nye perasaan ziana bla tgk blog aku kn.aku thu zianaa bace blog ni.sbb dia pnah anta komen.dahla amir sentap sebbab bnyak psword msty aku guna nama akim.sdgkan num pasword pnting pon aku gna tarikh aku cple ngn akim lg.tp skang akim dah takde cntct aku lg.tapi tkpe aku thu dia msti bce ni.sbb dia kn rajin layan blog aki.i miss u,

hurm ni.ary tu aku ada ckp ngn su.amik la amir balk.sebab aku da gem ngn dia,panas je haty aku ni.tak tau la lau aku still cple ngn akim dia bley ak tima ke bz.iaaan aku yg tahap cipan ni,heishhhhh.

Tp kn dlm bz dia still gk tman aku pg men futsal.

No comments: