I love blogger

Wednesday, June 30, 2010

saya dah jatuh hati dekat dia.




hari hari layan customer, mesti nampak ada je yang pakai hp ni kaler pink. macamana nak bagitahu dia yang saya dah jatuh hati dengan hp ni eh. murah plus smart pulak tu.rupanya csl blubery je kot.tak de 3g, macamana nak tgk muka kamu hari hari ni.

ini pulak hp yang yana pakai sekarang. alah, ingat kan nak bagi hp yang sekarang dekat acong. sebab dah mula bosan dengan hp ini, dan mengatal nak hp baru. ala boley la!

mana nak carik eh hp ni, minat gila dah weh.nak puji banyak banyak lah pasal hp ni, mana tahu nanti dapat pakai ke. er kalau pakai hp ni, mesti nampak lebih muda dan jambu kan sayang. pastu boley letak 2 sim, boleh ah saya mengatal lagi. haha. tak lah, gurau sahaja. pastu kan kalau pakai hp ni, awek awak mesti nampak macam lebih KUTE! woah, leBIH KUTE OK!

haha, harap harap dia tak baca blog aku kali ni, sebab kalau tak. dia kena keluar duit kongsi sikit dengan gua, sebab kalau harap gaji gua, macam tak boleh je nak capaI IMPIAN. SIAN KAT KAMU SAYANG. .

p/s aku ni memang cakap cam kel sikit, hari tu kata nak hp w508 yang ada corak butterfly tu,tp tetiba jatuh hati ka hp pink tu. ala tak kisah lah, asalkan dapat tengok muka kamu yang kute mute hari hari pon jadi lah.

2 comments:

MOFASAD said...

hai orng nak berkata key el~



>>__________<<

JelinaJoli said...

gua ingat nak tukar pakai public phone la pulak. brat heret henpon ke sana ke mari. kikiki