I love blogger

Tuesday, June 15, 2010

melaka part 4

best punya cerita, dapat dicipline action letter, sebab aku tak bagitahu manager. amik cuti sesuka hati, walaupun panas telinga kena bebel dengan manager, aku tetap puas hati dapat jumpa my bf dengan keluarga dia yang tersayang. kesian abah, sakit masuk ccu,tapi masa yana tengok dia macam sihat je, tapi yang tak tahan tu angah dia nampak sangat risau.sayang betul angah dekat abah, alaa. akem pun sayang jugak, tapi dia tak pandai tunjuk.

sampai je kat melaka dah tengahari, ehe. mak dia tunggu depan umah yer! ahaha. mak nye dah berkali kali lah aku jumpa. abah je , yang aku tak penah jumpa. tujuan aku pergi sana betul betul ank melawat abah dia,dan sebab nak bagi cenderahati yang dah terperap dekat 2 bulan dekat umah.part best masa kat umah. haha. rindui siot kat bu aku! dah 3 minggu tak jumpa, dengan masaalah yang datang bertimpa timpa, memang lepaskan dendam lah aku time tu.haha

petang sikit, kitorang pergi melawat abah kat hospital, nasib aku bawak kawan yang mulut macam kak nam! dia ar, yang dok melayan mak akim. aku pendiam je, apa lagi, haish nasib lah kawan aku ni peramah gila. mak [un duk banyak tanya, elok lah berdua melayan.

lepas dah 2 jam duduk kat dalam hospital, kitorang pun pergi ke dataran pahlawan, lama tak makan mcD dengan sayang.pastu pergi jalan jalan carik baju kerja,semata mata nak pergi interview esuk.thanxx sayang, i miss u damm much lah!!

after tu, baru gerak balik pd. 1st time aku memandu gerask keluar dari melaka malam, mama pun tak marah marah, pelik aku.lagi pun nak ke melaka, mama yang galakkan.sebab mama pun tahu aku rindu akim, dan elok lah kalau aku pergi melawat abah dia kan.

hurm sayang! I sangat tersentuh dengan angah awak, sebab dia sangat risau kan abah, tapi b faham perasaan bu. bu lagi risaukan abah jugak kan. kitra doakan abah cepat sembuh yer sayang.

hurm abah dengan mak kamu baik sangat melayan saya. even saya tak banyak cakap.hehe,

p/s abah dia cakap I sopan santu. haha. ada sesapa nak termuntah? silakan.haha. aku pun macam tak percaya je 1st immpression cakap macam tu.haha.


I L:O:V:E you! mustaqim !

No comments: