I love blogger

Monday, May 17, 2010

selamat hari guru sahabatku.

semalam saya ada janji dengan ejat, dia akan kejot sampai saya bangun. then, sangat kesian. aku suruh dia kejot, tapi hp aku silent kan. haha. sian kawan baik aku. mya dan ama sila JELES OKEY! EVEN AKU BANGUN LAMBAT, AKU TERUS bersiap pakai baju kerja. yep, pergi ke sekolah tinggi, dan jumpa sanuc, ecah, ejat ngan cikgu fara!

wowo, my bestfriend dah jadi cikgu yer, tapi sementara je. aish, sangat vocks tengok cikgu saya buat performance. cikgu aku, skang dah macam siti nurhaliza lah pulak. hahha. sangat enjoy yer, walaupun menghabiskan masa sekejap sahaja.

hah, tak lupa jugak. jumpa ustazah kesayangan, siap dia capture picture aku lagi. sayang sangat sangat kat dia. pelok dia macam pelok ibu!

tengok budak budak qoir, teringat pulak zaman dulu dulu.

1 comment:

Amira Amin said...

Haha cikgu farah.. adei,syoknye korg~