I love blogger

Wednesday, May 12, 2010

happy mothers day to mymum and my aunty


biar pon terlambat post, tapi kasih sayang saya tetap meluap luap untuk mu ibu yang melahirkan saya.

apa yang best kat mama aku! urm mama aku je ada , orang len tak de. haha.

mama best sebab♥ ♥ ♥ ♥ :

1) even dia jarang masak untuk kami satu family, tapi sesekali dia masak. mesti kitorang macam anak pirana tak cukup makan. mama masak macam makan kat TGF. haha.

2) mama suka tentukan hidup I, walaupun kadang kadang yana sedey. tapi yana tahu itu terbaik untuk yana.

3)mama lebih best dari abah sebab dia suka bagi yana belanja lebih lebih.

4)mama suka pretend nothing happen , padahal dia tengah bersedih.

5)mama suka marah marah yana. tapi yana sayang gila dekat dia. sebab dia bagi yana peluang untuk hidup kat dunia.

6)mama bz. sangat bz. tapi yana tahu dia dengan abah carik duit untuk masa depan kami satu family.

7)yer, aku tahu . aku tak cam korang dengan mama ley kongsi cerita. tapi cukup. sebab mama selalu amik tahu sakit, sihat aku.

8)SAYA SAYANG MAMA SAYA, SEBAB DIA MAMA PALING BEST DAT I EVER HAD!

9)kalau lahir di dunia kedua! saya nak mama macam PUAN MASTURA! ha,mama saya lah tu

10)saya benci orang yang suka suka nak FUCK polis sebab satu kesalahan. padahal kalau takde polis macamana lah keadaan malaysia kita ni kan.jangan tanya apa kaitan saya marah dengan kenapa mama best?


p/s saya tiada hadiah paling bernilai. saya cuma nak mama tahu, saya beruntung di lahirkan sebagai anak perempuan tunggal. saya nak ada kerjaya yang di restui oleh mama dengan abah. saya tahu, kalau saya membantah dan teruskan dengan apa yang saya nak, hidup saya saya akan susah tanpa restu mama. saya sayang sangat kat mama.terima kasih sebab mama melahir dan membesar kan saya.


auw, kitorang celebrate mothers day dengan meriah sekali! satu keluarga pak long saya! dan kami sambut dengan meriah. ur, dapat juga saya bertemu cousin saya. dah lama tak bertemu, rasa macam kekok pulak. sayang you all! ur lastly, happy mothers day aunty noni!

1 comment:

JelinaJoli said...

mak aku suka kol aku dan begayut bejam2 sampai aku lupa nak keluar makan dengan pitt. ok?? hahaha