I love blogger

Sunday, May 16, 2010

hang out wif my dear friends

2 hari lepas saya menghadiri service kelas, then membuat keputusan untuk hang out wif all my lovely roomate. baru sedar, semenjak dah berjauhan . rupanye ada perasaan sayang terhadap 3 rakan kongsi! haha. satu pencapaian yang baik, saya tidak akan bergaduh atau bermasam muka dengan peja. oauh! peja! dia yang ada pangkat inspector dekat bahu tu. ila pulak yang akan melompat2 macam orang kena air panas! hee. rindu sangat.

bila duduk dan pikir balik apa perkara paling jahat kak zaba penah buat. Aku ta tahu nak bagi jawapan apa. err, paling jahat ialah dia dah joint aku,free hair. haha. dengan kak zaba ta penah nak masam masam muka atau tak puas hati

er, ada satu pencapaian lagi! dik ila sekarang dah ta tinggalkan sejadah. alhamdulillah. bagus jugak bila dia dah dapat budak bilik baru! I like! I like.

er berbalik pada cte pasal hang out. kitorang g makan makan kat gombak, then dorang ikot g danau kota sebab teman L beli barang. thanks korang. er kak zaba bila ilang dengan epol, kitorang risau macam hilang anak tau! lagi satu memang sengal bila bawak atin ngan epol keluar. aku rasa macam nak cekik2 je dua dua. bila masuk hantu. aku yang jadi mangsa kan. soory kat korang bagi cadangan mam mcD , tapi aku lentok dulu. aku kepenatan la. hee.


ta lupa jugak kat acik, tengs sebab tumpangkan gua ok. fizz, please upload picture cepat cepat. gua nak update lam blog. huhu


SAYA SANGAT SAYANG KAMU SEMUA! SUMPAH

No comments: