I love blogger

Wednesday, May 12, 2010

gua teman abang pergi reunion.




rindunye nak ber~blog. urm ni cerita dah basi. minggu lepas je baru berlali. I teman abang sayang pergi reunion dekat hotel having dinner dengan kawan kawan dia masa kat poli dulu. sekarang gua baru terpikir, masa dia kat poli gua masih lagi terkemut kemut belajar add math kat sekola. masa form 4, peh baru aku pasan yang gua lebih muda! pewittttt.

yang menariknye kat sini! alah gambar kat atas kecik pulak. dalam kelas diorang ramai gila laki. hurm yang girl comel2 kat depan tu je sorang pompuan.
hah yang kat belakang tu lah, bf I! sila klik untuk tumbesaran yang lebih tumor. haha
okeh , best lah jugak. memandangkan ni 1st time I follow dia g majlis majlis macam ni. agak la gementar jugak. orang dok sebok kenal kan awek atau bf dorang, part aku . dia suruh aku kenal kan diri sendiri. ceit, malu siot gua! terpaksa buat muka kaber cun. prap punya bF, tengok ah nnt . gua punya reunion, huh . gua kena kan dia. haha.

di sebabkan aku cover baik punya, aku makan sikit je. haha. bukan apa, style buffet kan. malu lah pulak nak amik makanan. nah ! nak tengok awek cun makan. haha.. hah , yang comel COMEL! specky, dan juga sengal sebab ikot tema pakai baju kaler merah, padahal bF aku tak ikot tema pon. tak pela, yang penting ladies. hahha.

lepas je habis reunion tu, gua ajak dia pekena steamboat pulak kat tepi pantai, hah hamik ko. amik berbatang batang celup celup terus, sebab apa! sebab perut yana kosong satu hari, punya excited nak amik bu. sampai lupa nak mamam . terer kan gua.

p/s saya suka belajar nak ikut ikut awak pergi majlis beramah mesra. thanx sebab sudi bawak saya.

2 comments:

Anonymous said...

ruginya
kalau aku masa tu ler nak melantak
haha


Latest:Piala Thomas: Strategi Yang Menjadi

liyanaKim said...

tak ley lah kapten. I baru nak buat style macho2