I love blogger

Monday, April 26, 2010

kenapa bley dia jer masuk mimpi aku.





esh tak de ke mimpi yang lebih seronok dari yang ini. asik mimpi dia jer, lesbian ker aku ni. patot nye kamu masuk dalam mimpi acong yer. bukan dalam mimpi saya. saya bukan ex boyfriend awak. bf saya yang ex awak. tidor tengahari, mimpi awak, tido malam mimpi awak. malah kat indon pon ada mimpi awak. agak nye apa salah saya yer, asik mimpi awak je. saya ada buat salah dengan akak ke? sampai akak suka masuk dalam mimpi saya.yang bets tu, kawan bek awak dengan kakak awak pon ada dalam mimpi kali ni, sebab tu saya post ini. lagi best , bila saya mimpi yang kita leh senda gurau. haha, perkara tu tak mungkin terjadi kan ')) DALAM MIMPI LA!



jap aku ngah pilih aksi paling cun untuk aku upload dalam ni, dah la tak mintak kebenaran. tapi tak pe la kan, bukan nye dia baca pon blog aku. hee.

( nama panggilan gua kan eL, so gua tempek pic ni, kebetulan akak tu buat sigh L. so you all dah tahu la kan siapa yang I selalu mimpi kan tu)

lima sebab kenapa agak nya kita selalu bermimpi.

1) kau tidur tak cuci kaki, memang lah kau mimpi buruk- buruk.
2)kau asik fikir kan orang tu, sebab tu lah kau mimpi : alah aku asik pikir kan pasal aku pas interview dengan pikir pasal akim aje, tak penah pun masuk mimpi. orang len yang muncul
3)kau tak baca doa, sebab tu lah kau mimpi ;))

cita pasal mimpi ni, penah dulu masa aku dengan ex aku couple.hari hari akhir hayat aku dengan dia, aku selalu mimpi yang dia curang dengan aku. aku pun tak tahu lah,mimpi tu petanda atau sebab aku selalu pikir yang dia ada perempuan len atau tidak.tapi dalam minggu tu jugak. ada orang mengaku, yang ex bfie aku ni lamar dia jadi awek. ceit, siap nak lamar, masa ngan aku dulu cakap aku kau je.heish!.tapi kan kadang kadang mimpi ni buat aku terawang awang. yela, kalau aku mimpi best kan, aku sanggup sambung tido lik, sebab nak dapat mimpi aku. walaupun pejam mata ketat ketat, padahal dah tak nak tido. heee. semata mata nak mimpi balik menda tu.

hah, lagi satu! orang kata kalau kita mimpi ,bila bangun tak ingat mimpi tu. tu maknenya mimpi yang akan jadi kenyataan. oh patot la saya ada mimpi yang akem lamar saya jadi isteri. haha. betul! saya tak ingat lah mimpi itu camana. hee, nampak sangat poyo kan, kata tak ingat mimpi tu. tapi tetiba boleh ingat pulak.

hah, blogger apa pandangan korang kalau orang tu selalu muncul dalam mimpi korang? adakah si dia merindu. hee.

5 comments:

MOFASAD said...

ada ole2 tak dari indon??:)

Nadiene said...

orang laki punyai mimpi tersendiri, mimpi baligh,, mmpi tu nampak perempuan...

ade org cakap tu lah bakal jodoh kite, hehe

JelinaJoli said...

gua suka mimpi kawen. hahahahha
taksuka mimpi pompuan L!

tapi mimpi kawen gua semua macam har! Sumpah bikin gua sejuk badan esok harinya.

Kesimpulan, gua mandi before tadi. kaki harusla basuh jugak kan.

motip gua mimpi bukan2???



--seru dah sampai weyyy! ;p

yanamib said...

sy tak xpercaya pada mimpi..boleh tak cemtu..huhu..sbb rasanya mimpi tu mainan tido je..

tp ada pendapat yg ckp mimpi dlm satu pertiga mlm tu mimpi yg akn jd kenyataan..hurmm..entah lerrr...^_^

liyanaKim said...

wey jelina, kalau seru dh sampai lagi bagus, jempot aku tau. haha

yana mib: mimpi satu pertiga malam tu apa?

fid: aku tahu tu mimpi apa. hehe