I love blogger

Wednesday, April 28, 2010

kan aku dah cakap lagi best jadi student.

status fb : I bet u jadi student lagi best dari melongok kat umah macam orang bodoh.

hah, aku pun tak tahu apa hala tuju aku lepas ni, agak agak siapa nak jadi mangsa dengar aku berceloteh eh. aku prefer publish je kat blog aku ni, daripada emmbebel kat orang. aku tahu tak de sapa pon nak amik tahu perkara remeh macam ni kan.okeh fine, aku tahu aku tak mencuba , tapi banyak mengalah sebelum aku mencuba. aku lebih banyak bebel kat diri aku, tapi aku tak nak cuba nasib cari kerja. peh! aku ingat kerja akan datang cari aku ke? hahaha

actually, aku takde hati lah nak jadi employer, aku masih nak jadi STUDENT. weh siyes! jadi student sangat lah best. dulu merungut dengan assm'ent. tapi sekarang aku rasa tidak. aku rasa better ada ass'ment dari melongok macham orang bodoh kat umah.tunggu panggilan dari interview tempoh hari, macam tak berbaloi aje. aku sendiri tak yakin dekat kemampuan aki. aku just isi upu,tapi aku tak yakin pon akan dapat. aku tengok , ada sorang kawan aku ni, siap call aku bagitahu dengan nada yakin dan riak nya , bulan 7 ni nak sambung degree kat UITM. hahaha. aku ingat dah dapat ke panggilannye, rupanya just dah isi UPU. wey, aku pon dah isi upu.! tapi aku tak yakin pon, aip kau jangan lah riak dan takbur sangat, kang lau tak dapat, just dapat gelak dari aku je. kan dah malu. ahhahha.

ikhlas dari hati, memang aku harapkan dapat merasa belajar dalam suasana Universiti dan ada degree. malu lah siot, kawan kawan aku suma otw nak gulung degree. aku??
apa je yang aku ada.cukuplah dengan kegagalan masa Spm dulu. aku tak nak gagal dalam hidup pulak. tapi sebenarnya memang aku tak nampak , apa hala tuju aku lepas ni. Im not decide yet.

aku yang sendiri kebinggungan ! wuh, ta sabar nak tunggu lagi seminggu ! result sem akhir nak kuar. kawan kawan yang dah dapat tengok result, dan tahniah pada kauorang kawan kawan aku yang bergelar dean list! agak agak nye dapat tak aku nak mearasa DL sem akhir ni . hehehe. harapan lah!

p/s lau sem ni pointer nek, saya nak belanja bu mam.! tapi B tak kerja lagi kan. so Bu lah belanja B mam. pastu buat buat lah macam B yang belanja.urr, b nak belanja KFC tau. hahha. I miss you! dah sebulan tak jumpa kan kan kan

4 comments:

ida said...

best ker dok skola..??
best kowt..

liyanaKim said...

bukan skola la. kolej unvsti.

Amira Amin said...

huhu.. tu la.. meh tlg sambung aku blaja... aku da x larat da.. haha..

JelinaJoli said...

eh2 rambut ko sebjik mcm bekgraun ni kan?? haha!

sambung belajar! x yah nk ngengada keje.