I love blogger

Saturday, February 6, 2010

kau dengar. aku tahu.



Kala aku di himpit kesusahan .
kau tetap setia menjadi sahabat .
kala aku mebosan kan kau kawan .
kau tetap akan buat buat ceria .
walaupun kau akan jua type kat blog kau.
yang hidup ini akan seperti sampah.



hahhaa. aku tak rety lah nak bersajak. berjasak sahaja yang aku mampu.
kau.



aku mau pesan.
aku mau mohon maaf.
usah risau, hari esok kita akan kembali ber empat.
kau tidak akan perlu merasa bosan.
maaf kan aku membuat kan kau rimas.
maaf, sebab aku jua menulis mengikot perasaan.
maaf jika aku cakap pung pang pung pang
tapi tetap ada rasa kosong.
tapi semua itu aku.
aku yang sebenar. maaf ini bukan tempat aku.
tapi aku tetap menghargai kerana aku di tempat kan di sini.




thanx to you banyak membantu aku.

No comments: