I love blogger

Thursday, February 25, 2010

aku benci kau.

aku benci kau. aku benci kau. aku benci kau. tapi aku fikir balik apa yang aku benci kat kau ekh. aku tak penah pun nampak kita macam ada masaalah. tapi mungkin kau banyak terasa dengan aku, dan kau guna kan ini sebagai media tempat kau luah kan segalanya. aku tak salah kan kau. itu hak kau. siyes itu memang hak kau. tapi aku rasa kita banyak lalui perkara yang sama, sebab kita di tempat yang sama. mereka pergi menjalankan tugas. kita tetap setia duduk sama sama.

aku fikir tadi, ape yang aku nak senaraikan. perkara yang kau benci tentang kau. setahu aku kan, tak penah pulak aku merungut kat kawan kawan aku. yang kau itu ini .buat tu, buat ini.. expecially to my besfren lah.
aku tak penah nak bangga diri.aku banyak diam sahaja.aku buat dan turut kan ajer, kalau kau suruh, aku tak kata aku ngungkit. aku tahu banyak yang aku susahkan kau. aku susah kan kau sebab kena tadah telinga tentang aku yang buject ni kan. kan. kan.

aku mintak maaf, aku ingat kita akan jadik pasif dan tak payah amik tahu.tapi aku tahu ko menulis mengikut apa yang kau rasa. aku tak salahkan itu smeua.
tapi aku nak kau tahu., satu je perkara, aku tak penah simpan dendam kat kau. siyes, aku diam kan ajer. kau penah nampak aku tulis dalam blog aku. kutuk kutuk ko. cakap kau itu ini. aku rasa tak penah kan. memang tak penah.
kau bley tengok kat older post aku.
aku diam bukan bermakna aku dendam, tapi aku cukup terasa dengan kau.. .

aku nak kau tahu, aku bangga dengan kau,sebab kau bertahan duduk selama hampir tiga tahun dengan aku, terima kasih banyak` banyak,.

aku harap kau maaf kan kesalah aku terhadap kau, maaf kan aku yang membuat kan kau rimas dengan aku. maaf kan aku kalau menganggu kau selama ini. maafkan aku sekiranya aku termakan terminum pape yang mengunakan duit kau.

sekarang kau pilih lah sendiri, nak pasif atau buat tak tahu sahaja.

1 comment: