I love blogger

Thursday, November 5, 2009

syukur =)

yeay, berita baik.
dengan kepintaran yang allah berikan pada aku.
pagi tadi aku pergi jumpa lecturer untuk subjek tambahan aku.
di sebab kan aku agak merasa teramat stress
kali ni aku membuat strategi sendiri untuk melarikan diri
dari akan berdepan dengan kumpulan yang akan membuat kan aku tersasar.

puan . saia terpaksa masuk kelas lain. sebab lecturer subjeck HR training and development saia
tukar schedule.
so saia tak pat attend for tutor dengan student sem 5.
atlast, lecturer tu bagi aku tukar n join
student DIP in Financial Planning
fuhhh. lega junior sem 3 kot.
wahahahha! yes! yes! yes!

the problem yang ada.
simple jer kot,
mungkin aku kena join kumpuln
yang ahli nye 3 lelaki.
n im da only one girl.
suka kah aku????
~persoalan di sini.

.tamat.


aukeh.
minggu ni ada selection untuk sukan antara U yang akan diadakan di melaka.
fuh.
dapat jadi simpanan pun oke la.
and tiada aku sabar mahu menonton bersama si ayu.
nak tengok citer phobia 2.

...
c u there,
alamnda puTRAJAYA ..

No comments: