I love blogger

Tuesday, October 27, 2009

roomate



samapi jep aku dah kena sound kan
ape ni lia
amek bilik jauh dari tandas
kena pakai tudung
kena tutup aurat
jauh dari lif.
lagi.
lagi.

ila bebel dulu.
then kakzaba pulak.

yeah mendapat telinga aku.
bahaha.
aku pon agak tension ngan suasana bilik baru.
yang agak corner lot.
dekat dengan tangga.
itu saja kelebihannya,
fuh tension sia aku.

ni suma pict2
kawanKawan kesayangan aku
rajin membersihkan bilik tanpa
c peja.

ni meja study aku yang belum di hias lagi
hurm peti ais wajib la bawak kan
walau tanpa pengetahuan pijak hostel
lau tak kena bayar weh
mahal blah.
bek kitorang buat duit blanje makan kar tasek perdana.
chop! kak zaba kena blanje weh sem ni dia dean list
peja pon mungkin dean list
result dia pending skunk
so peja !
simpan uit tok kau blanje kami adik beradek okekau lihat kak zaba rajin nak mati.
mop bawah katil ila.
perah kak zaba!
hahha
sori dear sebab upload pict u
ko relax kan..


next kita tgk siket mak nenek buat keja

setelah penat.
kitorang g makan sama2
dik ila dah pandai bawak keta
tapi driver tetap kak zaba

and aku nak btau
kalau kau orang singah kat bangi
jgn la singgah kat kedai yang kitorang makan ni
mahal
tapi tak berbaloi
bek makan kFc.
huhdik ila n kak inah
~kesayangan aku k!
kak zaba juga kesayangan aku!
sayang kau.
peja pon tak lupa.
miss you!

tengok mata ila juling
cam senget kan
hahha
nak tau knapa
beza kan yang kecik dan yang besar
tu la
tamak lagi sayang order yang besa
menta2 beza osen osen aje


n ila sabar k
next week aku sti balik
tak yah la kau ngan kak zaba kal aku
takot yer,
aku tak balik.
haha, tahu lah aku kejam.
sebab pikih bilik corner lot tok korang
bhahaha.
kejam siot aku
mis korang sangat2!

ayu aku pon miss ko jugak.
ta sabar nak mulakan sem 6 yang baru.
kolej !! aku akan balik jua.
next week.


No comments: