I love blogger

Tuesday, October 27, 2009

fuh. selesai suda


demi kaseh sayang cinta hatiku
peh ayat ta tahan aku ni.
lega siket.
satu laman sosial telah aku padam.
bubye fster.
dalam keberatan hati.
tapi aku kuat kan juga.
closed account saja ah.
sebab aku ni kuat jeles.
dan aku dah tak nak sum1 itu tahu
apa yang terjadi dengan relationship
~padahal orang tu pon tak nak tahu.

aku je poyo lebih kot.
eleh lau dia tak nak tahu.
knapa kau selalu view aku.
saja nak aku hangin tengok shouout kaw kan.
emo pulak yana nih.
banyak stalker auh.
menyemak ajer.

~sayang, i have done delete my fS! yuhuuu..


2 comments:

mya said...

yea! ko da delete ek... patot la tgl 5 je top fwen aku..
huhu.
mayb aku pon kene delete juge.. sbb tensi ngn stalker....
^^

liyanaKim said...

tau tak pe orang ta santek macam aku pon ada stalker.
ni kan pulak kau.
padam
padam je..
hahhaah