I love blogger

Thursday, September 3, 2009

.puas hati ko kan.


as u can see.
ini menatang aku jahit sendiri keh!
siyes , aku tak tipu,
korang korang leh tanya kazen aku

hand made ni beb.
hah, ni expecially for him
yep for him
mse skolah2 dulu
form 3 kot aku buat menda ni

aku harap :
  1. please put away my diary dat i gave u
  2. delete da num dat v buy togedha
  3. throw away da frame, dat hand made dat i give u
  4. da wallet (kunun u still ware if i b ur frenz, apahal!!!!)
  5. da memorieszzz dat v shared
  6. i could forget you!~ yes i do! sure i do!!
  7. yana forgot oll ready doz things about you lah
  8. dunt cheat another girl, perhaps!
  9. u will get back, wut u do
  10. ~its over ~
dah dah aku tak nak sedey!
ni pica aku yang terakhir yang aku masih simpan dalam laptop
so tuday aku dah publish kat blog
n suda delete dalam dokumen
maka
sampai disini sahaja picaaa

erw, aku lau sebab chentachenta ni komperm kreatif
korangkorang yang kat high school
dunt ask me y?
...
kenapakah mase keja kH dulu, aku menghantar dengan ekspressnye
ke kedai jahit.. =)
sebab aku menci cekgu Kh aku ohh
dia asek kondem aku depan korang jeh
malu lah aku kan..
aku nak la dia puji2 aku depan korang
atlast,
amik ko
ha dia campak bek punya dari bilik kH tu
malu aku sot..
nak kena amik kat makmal
yang ada abng2 senior tu haa..
ensem
malu aku siotttt
tapi tak pe
nasib anak cekgu ensam tau tak
lau tak..
heishhhhhhhhhh.

p/s cekgu tuh jelest sbb aku ni rEp kat kelas
c betappa terror nye aku
every year aku dapat jadi monitor tau
form i till form 3
even kena pakai ken biru cam dak skola rendah
tapi aku bangga
cuz ramai dak kelas aku
terutama laki memang tahap babun benci kat aku
mana tak nye
penuh nama dorang aku isi kat buku ponteng
hahahhaha
padan muka nati kena sbat ngan cekgu azmi~~<>

sudah, sudah merepek
...


kembali ke asal mu,
yanaKim
" love u sayang"

No comments: