I love blogger

Thursday, September 3, 2009

da people i love most ~ move on!!!

attention to ol,
kami akan berpindah,
yeay, yeay!
di Parcel 10 319 D
<>
bukan pemakai sisa
sisa lelaki
macam parcel 8 dan 9
auh tidak!!! ngak mau aku.**




yana telah mendaftarkan budak budak bilik kesayangan aku :
cik fizz cik baba cik ila jantung
so, yang tak berkenaan ,
jangan nak pandai2 mendaftarkan diri dalam bilik
kitorang,
termasuklah hantu2, syaitan2
serta saka baka...

akhir sem akn datang,
macam sedih pulak nak meninggal kan si ila kan =((
kita suma pakai baju grAd
ila nnt mase kita grad
dia pakai baju nursing je
hahah=)
padan muka kamu,
sapa suro masok lambat kan??

okeh today aku macam berminat je nak cita pasal roomate aku

tempoh pengenalan : hampir 2 tahun lby
tempat : di asrama lama blog B 301

firstly, nak ucapkan congrats pada kak nani
yang telah menempatkan diri di UUM
akak bilik aku tuh weh,

bangga siot bila dia dapat anugerah rektor!!
hehhehe


secondly,
kak syud
kami merindui anda..

berikan 10 sebb knapa kak syud tak menghadirikan diri di majlis konvo
kenapa???
kak syud dah kawin k
e??
persoalan.persoalan..
hopefully, kak syud menjadi akk nurse yang
berjaya =))


baik lah kita mula kan
dengan k1

cik zaabanursila

kak zaba terimakasih yer
kerana memasakkan saya
megee goreng.. teheee
aukeh, ini gurl sangt bek haty, pendiam pon okeh jugak!
tapi blaja gempak keh!
ko nampak je dia relax, cool
esok exam ,

malam tuh dia main games
macam exam minggu depan,
tapi exam result kua..
hah, dia la yang akan menungguli p4~ 514 D
amik ko, tercenggang kitorang, dean list okeh!

yang best nye budak bilik aku ni
dorang tak sukew nak emo,
nak marah2 ni
tapi kegemaran dorang buang air
kat tingkap
pastu budak bilek bawah akan
marah2
"hoi orang atas ko tak rety buang air ka
t singki ke? ko ingat tingkap ni singki ke
" mak bapak ko tak ajar ke cara buang air kat ne"
ceh men bapak2 mak2 pulak,
tapi itu ary
aku nampak dorang pong selamber jer
piewwww, buang air ikot tingkap
ceh siap perah2 air baju lagi

apekesh???

....

k2.

hah ini gurl banyak sket nak citer
jangan salah kan kebuduhan dia, tapi dia comel okeh
rozaida suhela

dia junior kami,
so kami boley buli dia
tapi dia kesayngan kami
jantung saya!
saya jeh..
sure.sure.

ila ingat tak ??
" kak lia pinjam irone ley"


ko tengok betapa sopan ni pompuan hahhaha aku membuli dia mase dia sem 1..
ila ni
ary2 nangis weh, aku tak tipu!
aloh , budak tak biase dok hostel

tapi bila dia nek sem 2
hah mulalah nek toncet!!
mentang2 lah senior dia sebaya di
a..
heehehe
ini lagi satu kes
aku ngan peja, baba mentelaah buku
dia leh jadi duyung atas katil
pehh sedap jeh tido
sambil meleleeheheheh air liur! okeha aku tpu jeh tu
ila lagi lah,
meja study dia

aku ngan peja ngan selmaber jeh buat meja makan.
...
tapi rsult dia dean 3.8 ehh
tak bleh blah

ila ni aku bagi gelaran jantung
sbb dia bek sangt sngt auh
ntahle.. aku yang penakot nak pi toliett ni
dia temankan even dia ngantukk...
..
sayang ko!!!!


ermm. ila kan, yang paling aku tak bleh blah
aku trut sedey, melihat dia sedey weh
jantan2 yang dia kenal
suma buat aku panas

suka snagt mempermenkan pasaan dia
sian dia
..
dia ni clash macam kena rogol
bila aku tanya, napa ko nangis terok2 ni...
jojo pegang tangan aku.. wtF
pegang tangan je kot

ko tengok lah betapa suci nye perangai adik aku ni

but, next sem2 akak2 bilik kau akan tinggalkan ko
kitorang nak graD dah, bubuiii


okeh yang ke 3
k4

nur hafizah binti yahya

pelajar mescom sem 5
pendiam<>
okeh criusly,
kami sebilik tapi tak bnyak berbicara orang kata tak bnyak cakap tukan educated
hah macam kitorng la...

status;
kami slalu ditinggalkan oleh jururawat ksyg
n kami
iaitu ila dan baba

dia ni gila makan megee,
mengadap laptop 24 hours
idop dia dengan laptop jeh
al maklumlahhh
tapi ini lah budak bilik aku yang gemar buat aku sentap
buang air di singki

yep ini lah orang yang di cari2 oleh budak bawah bi
lek aku!!
dia study gempak kehh..
dia memng kaki study lah
tengok web dia yang create pon kita dah tahu..
siyes, aku suke tengok muka dia
lau pakai shawl tu cantik aja!!!
....


5 perkara yang saya suka ngan roomate saya;
  1. tak penah nak emo2 nih
  2. sayangmenyayang!
  3. belaja gempakgempak
  4. pemalas masak! tapi skali masak, sedap woh..
  5. .sukew bergambar




kepada anda' anda' dan anda.
bertiga,
terimakasih krn menemani saya di teratak ilmu ini.
=)
kenangan bersama anda' anda dan juga anda tidak akan saya lupakan
da best moments kat teratak ini
adalah anda
saya tidak lah berapa bahagia dalam menjalani proses teratak ilmu ni
sure aku cakap
budak2 sini tak besh sangat
certern je aukeh..
mase sem 2
aku nak lari balik umah da.
tak nak blaja da.
bukan sebab result
tapi sebab suasana, aku tak bleh doh
tapi sebab anda ber3
saya menguatkan semangat
untuk terus berdiri disini
termasuklah kawan2 hR
yang certern2 tuh
tengkiuw pal.

those who r concern n always care about me, thanks a lot
da moments dat we shared i will remains
til da ends of our life
insyaalaah..
pemegang matriks ; 0734115
tarikh lupot ; 10 hari lagi aku habis sem 5 weh !!!

penempatan baru ; parcel 6~10

harap maklum : penjua top uP kesayangan anda akan berpindah di
Parcel 10-319 D





No comments: