I love blogger

Sunday, May 16, 2010

selamat malam sayang.



gambar hiasan adalah ikhsan dari local disk D. GAMBAR L DENGAN KAWAN BAIK! ;)

tet tet .

msg from acong : " hurm, bu sayang sangat sangat kat b, even kita macam ta ok je".

amat lah gua tersentuh hati, jiwa dan jiwa. I ingat , yang perasan hanya aku sahaja. rupanya dia pon perasan jugak, memang tak de masalah cuma masing masing buzy dengan kerja. bila aku kerja dia pon sama, kadang kadang bila dia kerja, aku pulak tido, bila kau kena shift malam. aku balik dia tetap tunggu, tapi bila aku dah mandi lupa nak reply msg kat dia, sampai dia yang dah tertido jugak. hah, tak faham kan. biar aku je uang paham ok.

sampai hari ni, our monthly~sary yang ke setahun 5 bulan pon boley lupa. haha.selalu aku nak cakap kat hati, ala tak penting pon.

tadi dia call sebelum tdo, aish suka je aku nak cakap. awak lau boring msg jela ngan orang len. saya tak kisah, tapi kena sayang kat saya sorang je. haha , gatal kan aku cakap camtu.tapi memang betul pon, sekarang aku dah malas nak jeles jeles, dia pun baru jadi bf aku je, sapa aku kan! nak kongkong dia macam KING KONG. ;)

SAYA TA MAU CAKAP KAT HANDPHONE, saya nak tulis sini banyak banyak! I love u thousand times!

No comments: