I love blogger

Monday, February 8, 2010

apa salah bayi itu.

kau sedar tak, bayi tu tak pernah mengerti apa apa. dan kau sedar tak yang dia tidak berpeluang untuk menikmati hidup di dunia ini. apalah salah bayi tu. kesian bila di dera dan diliwat. Mintak ampun lah wey, dah takde tempat len ke kau nak jolok anu kau selain baby eh??

6 comments:

fiD said...

pelikkan, bayi pon nak diliwat,apekah jadah, pdhl bini ade, ,,

dah ade bini secare halal pon nak liwat,, jap, liwat x boleh kan, dose besareven bini,, hmmm

ann frendly said...

kekejama semakin berleluasa apabila manusia yg rakus hilang norma kewarasan... sedih bile taw berita camni saban hari kuar kat paper..

P/s: yana.. tarikh lahir kite same laa.. tahun aje berbeza...

liyanaKim said...

weh fid liwat tu dosa besar kau tahu.

ann: oh yeke. yeay , best nye , tarikh kita sama. follow you

ini blog wirdah said...

sangat terok! budusss.. bayi kecik pon nak layan.pejadah.

liyanaKim said...

tu ah tak de tmpat len kot nak masukan. esh geram2

my Lovely Darling said...

those are not man, they're animals!