I love blogger

Tuesday, December 1, 2009

~~~~ =)

rindu kat kamu.
rindu kat kamu.
rindu kat kamu.

menghitung lagi 2 minggu ke tarikh itu bukan.
sabtu berchenta sama~sama.
best kan sayang.

nonton movie~ 2012
mamam.
jalan jalan.
gaduhGaduh manja. haha.
overnite dengan si ayu pokPEK,gendot.

semua saya simpan dalm kotak memori otak saya sahaja lah =)

kamu.
saya.
saja tahu.
yang penting.
saya bahagia hari tu.

part paling best sebelum kita g breakfeat kat MCD bangi.
kamu ingat tak sayang.
sama sama nikmati waktu subuh sama sama.

happy sangat,
muga bahagia ini sampai esok hari dan selamanya.

kini baru rasa kasih sayang itu.
love u bushuk. muahhhh

7 comments:

Am Sya said...

wahhh~~

bestnyer dier nk g datink!

ni akak jelesh neh!!

wuuu~~




^SyASyA^

Anonymous said...

akak. kita dah pergi lah.. hehe
cuma menanti hari ke setahun..
cam jakun kan kak..~ liyana

mya said...

hoi.. x saba nk menunggu setahun kn..?
hee..

mya said...

hoi.. x saba nk menunggu setahun kn..?
hee..

liyanaKim said...

aah aku ag seminggu lagi nak setahun weh. aku cam tak pcayer jer,, huhu.
tapi setahun pon banyak dugaan

Anonymous said...

ye, benar.. hee.. =p
xpe, da nk setahun da pon..
biase a dugaan..

liyanaKim said...

anonymous tu adakah bf aku. hehhe