I love blogger

Saturday, October 3, 2009

hafiz hashim

weh, kenapa saia sangat risaukan syg saia,
maka telah bermimpi ex dia.
heish apehal ni masuk dalam mimpi saia ni.
ni yang buat tak sedap hati ni.
tapi crius dia punya speaking! great gila, macam belajar cambridge
tapi dalam mimpi saia je kot =)

luaran. kawan saia mungkin lagi hebat.
ex student tesl HAFIZ HASHIM..
okeh ari ni merancang pergi ke muar, JB.
plan berjaya.! open house di rumah apis. berjaya memujuki abah kesayangan supaya membenar anakanda ke sana menaiki kereta yang dipandu oleh anakanda sendiri tetapi dengan bersyarat mesti membawa maksu dan juga aby. tapi tak mengapa sekurang kurangnya boleh mengomel bersama kawan yang sudah lama tidak berjumpa almaklumlah . maca dia saja student uITM yang bz bangat deh! poyo yer kamu, hafiz hashim! serta membawa juga arjuna tercinta tQ sayang walaupun demam, akim tetap setia menemani gf tercinta sayang sorry ekh, bila saia jumpa kawan. saya tolak kamu tepi tepi tapi saia memang amat rindu kawan saia. sudah lama tidak ketemu. bertemu pun mungkin setahun yang lepas masa saia gemok gemuk dulu mungkin makin teruja melihat saia semakin kurus. ha ha ha. Motif?? sayang , kamu buat saia tambah tersenyum bila kamu layan adik saia makan, tapi saia kakak yang kejam, layan kawan saia mengumpat pasal masa zaman sekola yang ta penah akn habis cerita walaupun di beri masa selama 3 hari .

to hafiz :
  1. aku berbangga dengan kau yang mungkin semakin hari semakin matang dengan adanya janggut kaw yang agak segan segan mau tumbuh.
  2. tangan kau masih tak ubah ubah, masih menepuk nepuk bahu aku bila berborak.ko nampak ta BF aku dah jeling2. dia bagi signal pon ko tak faham..hahaha
  3. ko tetap kawan aku yang dulu, camner aku kernal masa darjah 3.ingt tak aku nak pinjam penyapu kat kelas ko chempaka, akhirnya ko di tolak ke kelas dahlia. sebab ko tak chempaka , ko kecelaka. nasib lah kita ada, dapat jadi kawan bek ko
  4. apis mekaseh sebab ko selalu teman aku, bila aku menangis, terhengut2 dengan hingus aku dibawah pokok cermai rumah ko menjadi saksi, aku menjadi mangsa cinta. dikecewakan oleh si cinta.tQ apis, ko sahabat aku
  5. apis ko ingat ta, aku selalu bagi ko support walaupun ko just menyanyi nasyid kat skola sdasa untuk performance dadah kot, tapi ngan bangga nya aku berdiri tepuk untuk ko. sebab ko sahabat aku! sahabat aku lah weh! aku tak penah malu, walaupun mamat hensem tanya apahal minah ni??
  6. ni ada lagi dasyat , ko ingat tak chong! bukan cikgu chong yang ajar kita math tu! bukan dia yang suka rotan kita tu! tapi chong yang ejek ko lembik. tapi aku yang tak puas hati, panas baran tolak kepala dia kat cermin, samapi pecah cermin tu, suma takot nak bagitahu itu kerja aku! dan suma orang kena bayar 50 sen tak silap aku, semata2 nak ganti balik.tapi ko tetap kawan aku yang hebat, bila ko lawan ngan chong yang konon jantan tu. ko menang. weh apis menang la weh! dia tak lembik. dia ada belt kuning tau!! aku bangga syial ngan kow!
  7. apis ko ingat tak kita pernag gaduh, tapi tak tahu tentang apa. aku tetap nangis sebab aku sayang persahabatan kita.suma menda kita kongsi, dari masalah keluarga, kawan, cinta dan semuanya. tapi sahabat tu tak boleh gaduh lama akhirnya kita berbaik semula
  8. mungkin kali tu , kali tu barangkali kau ingat .aku menangis . menangus dan menagis lagi, aku tanya kau, betul ke.. betul ke kau nak pindah. mungkin tanpa pengetahuan kau, aku nangis jugak, sebab kawan yang paling aku rapat. senang untuk aku menangis dengan naik basikal saja. sampai kat umah kau dengan sekelip mata. atas bantuan si anjing yang melalak mengejar aku. terima kasih anjing sengal!
  9. dan mungkin itu yang terakhir, kita tetap besahabat. sahabat sampai mati, jauh beza kita, tapi kita tetap kawan.kawan yang menagis sama2.susah senang.sika duka dalam idup. caci maki yang kita terima itu pengikat kita sebagai kawan kan apis.
cerita mungkin kurang satau. tapi yang satu itu biar allah sahaja yang tahu bukan.terima kasih buat apis dan sekeluarga yang turut sudi melayan saia , arjuna cinta saia, maksu saia, dan aby
saia.ini gaya artis menyanyi.
saia menuntut dari dia
dan alhamdulilah saia penyanyi live band sekarang.
amin




No comments: