I love blogger

Sunday, October 11, 2009

erat

babe. i miss you so much dear.

kau genggam erat tanganku.
seperti tiada esok bagi kita kan sayang.

hati ku milik mu sayang.
cinta.
kasih sayang.
juga milik mu.

mampukah aku untuk kata2 mengakhiri hubungan kita.
mampukah aku berdiri tanpa mu.
melalui hidup tanpa kamu.


aku kah yang berubah.
aku kah yang mula melanggari janji,
aku kah yang tak setia.
aku kah pengulang ceritera lama nye.


kamu kata.
duduk diam diam.
dan hayati lirik lagu jujur.


saia diam.
terkesan lirik lirik itu.
kamu kata jujur pada kamu andai saia dah tak suka.
jangan berikan alasan hanya takot tak bley setia.

.saia diam lagi.
saia fikir fikir.


saia tak mampu hidup tanpa cintamu!
itu jawapan saia.
terima kasih kerana masih bersabar mencintai saia.


kamu.
tadi saia dah calculate!
cukup 5 tahun lagi kita bley capai apa yang kita impikan sayang..
i wish till da end of my life.
i will olweys with you.
as my fren.
my bestie.
my special boyfren.
my husband maybe.!


i love you
i love you
i love you





janji hanya cinta kamu akim





No comments: