I love blogger

Tuesday, September 1, 2009

shophaholic + da moment i hate most

nih tade keja namenya
pergi TS sblum final xm
sempat lah bsophink di romp dll
minah yang pakai selendang merah ni
hah , gila punya shopink
nak tercabut aku ikot dia tau tak
yana member aku pon kata
* weh kawan ko mmg excited eh lau shopink*
hah , haruslah..


ko tengok ni bukti
akhirnnya
c ayu jugak kecundang weh
tengok muka dia penat
hahha
padan muka kow..

yang paling penting
mse otw nak balik
dah maca cita kat tB weh
aku terserampak ngan ex aku
yang KIpas tuh
huhu
sedey..
....
selama ni tiap2 ary aku mintak akan tersermpak ngan ko
tapi bila allah dah temukan
aku tak mampu nak buat2 ape
cuma tersenyum dan membalas senyuman
dan mulai hari itu,
tamatlah kisah kisah kipas
dan tak akan terkeluar dari mulut aku lagi
kuz aku dah berbahagia
dengan..


cik Mustaqim bin Mustapa..
tQ sayang


No comments: