I love blogger

Wednesday, August 26, 2009

tade keja =))





attention! attention !! ini bukan model tudung syria okeh!! =)

cik Fizzhara

pak guard ;
hoii, tak de keja len ke panas2 buta ni ko gi melaram tengah jalan.."
aleh padahal pak cik tu jeles ,,
kitorang tak capture gambar dia yg memakai
uniform ala ala polis..=)

lihat lah kepakaran semulajadi yang dah ada kat aku..=)
hurm aku memang peminat setia dslr
cuma tak mampu untuk memilki je
<>
1st salary nt aku nak beli jugak, huwa tak kirew >

okeyh. mau sambung memarketing pulak
exam sudah mnghampiri
yup, next week..wish me ol da besh jep =)

p/s tidak sabar menunggu kepulangan jururawat2 kesayangan yana.
mish baba n ila jantungku
nti kiter berbuka sama okeh

mmm.. sanuC , selamat pulang ke Msia
yeah, raya tahun ni,. dapat beraya samakan
tak sabar2 nak menyebarkan piring astro kita
rindu bangat sama kamu..


Love, yana







No comments: