I love blogger

Sunday, August 23, 2009

maafkan lah aku =))


Yeay, its dat time of the year again!~ Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan.

* ceh berbangga aku, boley berbahasa arab.

hah today aku bukan nak cerita pasal bahasa arab, tapi nak kongsi pengalaman je.

Ramadhan punyer cerita :

Teringat lah pulak aku kisah mase skolah dulu.

Kegediks** yang agak melampau..

Hah, ni first love punya pasal tau.

Terawikh & Solat hari raya ouh..

Aku selalu makan cepat2 masa berbuka pose , semata nak pergi solat terawikh.* ceh tengok betapa baikknye aku..

Setiap hari aku g sembahyang terawikh taw ngan budak2 taman aku, even lah majid tu siket punya jauh dari rumah. Semata2 nak amik keberkatan di bulan ramadhan. apaADAhal =)

Cerita ni masa aku form 1

Kegatalan yang telah terserlah dari diri aku ni

Dah tak boleh di sangkal lagi..

Hahhahaha…..

Mati lah aku nak cerita jugak…

Setiap hari aku akan pergi solat terawikh dengan berniat untuk collect pahala yang sedia tak cukup kan.

Hehhe padahal

Aku pergi solat terawikh semata2 nak tengok jejaka yang aku idam2 kan.. =)

Agak kesengalan ah kan

Tambah pulakkan masa solat pagi raya

Aku takkan penah tinggal lah setiap tahun

Semata2 aku nak tgk dia

Yup sure!semata2 aku nak tengok dia yang berketurunan baba & nyonya ni.

Tapi tuh suma just tinggal kenangan

Bila dia tinggalkan aku, kenangan, dan suma suma.

Dia dah pergi..

Pergi meninggalkan aku*( oi pindah je k, jgn pkir len)

Korang nak tahu tak,

Lepas jer dari f1

Setiap tahun berikot dan berikotnya aku tetap pergi solat di masjid tu

Tapi dengan niat nak solat lah

Dah bek who aku!!

Hahahha

Dan sejak dari hari itu, dulu dan mase dulu2

Aku dah tak penah Nampak dia . batang hidung dia pon tak.

Tapi tak silap aku mase f3 aku penah terserempak ngan dia kat spectical hop

Guys those yang read about this.. jgn gelakkan aku ok =)

Muhd Khairuddin

Suke belanja aku makan ( penah dia bagi aku ngan apis duit belanja RM 50 mase darjah 6)

Penah meluahkan perasaan kat aku tao!!~ msti korg tak caye kan

Bg aku DIGIMON cyber pet!! ( pastu kena angkot ngan cikgu kelas aku, ni suma Zul kuno punye pasal , Vavi lah)

Dia ngan aku ponteng koko mase skolah ( wah, bangga2 siol)

• 1st lurf aku kot =) ( dunt tell my bF ! plzz)

sesungguhnya aku amt rindu kan ko sebagai seorang kawan.

Di smepena bulan bek ni, aku beharap ko maafkan lah aku, sebab last mase darjah 6 dulu ,

aku tengking2 kau dan tak kasi ko follow aku masuk high school.

Aku tau kot majuk ngan aku.. tapi sumpah mase 1st week aku kat high scholl , betapa sedeynya aku , ko tak follow aku skali khai.

actually aku marah`marah ko, tengkin2 ko bukan sebab ko kena duduk sebelah mariam@ meriam tuh

tapi sebab ko penah luahkan perasaan ko kat haniesha, ko ingat tak niesha tu lagi.. aku marah lah dol,

sebab aku kalah ngan dia..ahhahaah,

tapi tu suma cita lama lah. And aku nak ko tahu selama aku dari tingkatan satu hingga empat lah tak silap aku,

aku tak penah lepas pandang tengok umah ko yang siket npunya hulu kedalam tuh

semata2 nak tunggu ko hadir balik dalam hidup aku, kalau sebagai musuh pon jadilah.

p/s :

Pastu aku nak tahu, disebabkan dulu aku penah kena kejar anjing mase jalan kaki pergi umah ko,

Ko tau tak aku kelentong kat bapak aku, aku nak pergi jogging kat hulu kampong tu

Hehehe..

di sebabkan ajing kat kawasan umah ko tu berkurang ajar, aku dah tak pergi jalan kaki dah..

Aku nek basikal pulak, n sekarang aku pergi nek motor ..

Hehehhe .. ada peningkatan kan???

Tapi…=(

Ko tetap tak penah muncul pon kat depan umah ko.

Kat depan masjid pon tak penah…

Betul ke orang kata skarang ko jadi ustaz belajar kat Melaka??

huh tu suma dah tak penting.

yg aku arap kan, ko maaf kan aku




yang bersalah sangat,

Eliana Aziela Nazri

No comments: